News Flash:

6 dulciuri mai putin periculoase pentru silueta

4 Mai 2011
3603 Vizualizari | 0 Comentarii

Dulciurile reprezinta o mare slabiciune pentru multi dintre noi. Stim ca zaharul nu face bine si ca are efecte devastatoare asupra siluetei, dar cu toate astea nu putem sa rezistam tentatiei. "Nu este grav sa mananci dulciuri, atata timp cat o faci cu masura", spune prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare.

Dulciurile nu trebuie excluse definitive din dieta, ci trebuie doar sa le consumam cu moderatie si sa  le alegem pe cele sanatoase. "Daca stim cat sa mancam si ce fel de dulciuri sa mancam, nici dulciurile nu sunt daunatoare pentru silueta si sanatate. Dulciurile nu trebuie niciodata servite la desert, ar trebui consumate cu mare moderatie. Copiii ar trebui sa invete ca cel mai sanatos si natural dulce este un fruct ajuns la maturitate, in sezonul lui de aparitie", completeaza prof.dr. Mencinicopschi.

Daca ne facem o pofta nu este nicio problema, problemele apar atunci cand zi de zi, dimineata, la pranz si seara mancam dulce. Iata cateva dulciuri mai putin periculoase pentru silueta:

1. Iaurtul cu fructe;
2. Fructele confiate;
3. Batoanele cu cereale;
4. Fructele;
5. Sucul de fructe inghetat;
6. Cicolata neagra cu minim 70% cacao.

"Recomandate pentru a satisface pofta de dulce ar fi merele, iar fructele de padure, mai ales in sezonul lor, sunt ideale! Puteti prepara si consuma dulciuri pe baza de ceai verde", este recomandarea lui Gheorghe Mencinicopschi. De asemenea, ciocolata neagra,  consumata cu moderatie - una, doua patratele zi, intre mese, nu este nociva. Atentie insa! Chiar si aceste dulciuri, consumate in mari cantitati isi vor lasa amprenta pe corpul tau.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dulciurile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2487 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021443 (s)