News Flash:

6 alimente care te ajuta sa-ti pastrezi pielea tanara

11 Martie 2011
3354 Vizualizari | 0 Comentarii

Aspectul pielii tale este strans legat de ceea ce mananci, iar produsele de ingrijire nu au prea mari efecte daca nu te hranesti sanatos. Iata cateva alimente care te ajuta sa-ti pastrezi pielea tanara:

1. Somonul
Este una dintre cele mai bogate surse de acizi grasi omega-3. Acestia se concentreaza in peretii celuleor epidermei, ajutand astfel la pastrarea hidratarii pielii. Studiile au aratat ca omega-3 accelereaza substantial si regenerarea pielii arse de soare. Asadar, somonul nu numai ca nu-ti va lasa pielea sa se usuce, dar o va si ajuta sa lupte cu arsurile solare. Alte alimente cu continut ridicat de omega-3 sunt: sardelele, nucile, semintele de in.

2. Morcovul
Este bogat in betacaroten, substanta care are darul de a netezi si atenua defectele tenului si de a da chipului stralucire. Mai mult, noile studii arata ca poate opri imbatranirea prematura a tenului cauzata de expunerea la soare. In cazuri extrem de rare, consumul excesiv de morcovi poate da pielii o nuanta portocalie. Alte alimente cu continut ridicat de betacaroten: cartofii dulci, ardeii grasi rosii si grapefruitul rosu.

3. Avocado
Este foarte bogat in grasimi nesaturate, care, conform studiilor, impiedica formarea ridurilor, vitamine B care si ele ajuta la pastrarea netezimii si elasticitatii pielii. Alte surse de grasimi nesaturate: uleiul de masline, migdalele, untul de arahide.

4. Leguminoasele
Cercetatorii australieni au constatat ca persoanele care consuma linte, fasole neagra, soia, naut au cu 20% mai putine riduri decat cele care nu consuma astfel de alimente. Efectul este datorat unor antioxidanti puternici numiti izoflavoni, care se gasesc in concentratie mare in aceste legume. Alte alimente bogate in izoflavoni: arahidele, tofu, lucerna.

Cum ne mentinem pielea frumoasa dupa 45 de ani  

5. Strugurii
Antioxidantii din struguri (polifenoli) nu numai ca te protejeaza de atacuri de cord si atacuri cerebrale, dar imbunatatesc elasticitatea pielii prin influenta benefica pe care o exercita asupra colagenului. Alte alimente bogate in polifenoli sunt: afinele, murele, ceaiul verde, alunele.

6. Apa 
Deshidatarea este responsabila de pielea uscata, predispusa la riduri premature. Un studiu arata ca numai jumatate de litru de apa e de-ajuns pentru a creste in mod semnificativ fluxul sanguin din vasele capilare care hranesc pielea. Alimente bogate in apa: pepenele rosu, piersicile, telina.

5 uleiuri esentiale care ajuta tenul gras 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

somonul morcovul avocado leguminoasele strugurii apa
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1635 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013698 (s)