News Flash:

6 alimente care nu trebuie sa lipseasca primavara din meniul tau

18 Martie 2013
1471 Vizualizari | 0 Comentarii

Usturoiul de primavara contine alicina, substanta care da mirosul soecific al acestuia. Alicina stimuleaza senzatia de satietate de aceea cei care manaca usturoi, mananca mereu mai putin si se satura mai repede. Daca usturoiul vechi contine o varianta mai "dura" a acestei substante, usturoiul de primavara are formula "blanda" a si un gust dulce placut.

Fasolea uscata nu trebuie sa lipseasca din dieta de primavara, mai ales daca incerci sa slabesti. Concentratia mare de fibre din fasolea uscata este esentiala pentru detoxifierea de primavara. In plus sunt satioase si tin sub control glicemia.

Spanacul este o buna sursa de fier, mai ales pentru vegetarieni si mai ales daca le consumi crude in salate. Spanacul are capacitatea de creste metabolismul mitocondriilor, adica motoarele din fiecare celula. O portie de spanac proaspat face exact ceea ce face si o ceasca de cafea: te pune in miscare.

Anghinarea este o leguma pe care noi nu prea o consumam si asta desi este ieftina si foarte sanatoasa. Anghinarea este ideala pentru a combate astenia de primavara fiind pline de magneziu, un mineral vital pentru mai mult de 300 de reactii biochimice din organism. Statistica arata ce 68% dintre oameni au deficit constant de magneziu. O anghinare medie ofera 77 miligrame de magneziu (pentru doar 60 de calorii), ceea ce reprezinta 80% din doza zilnica.

Nu astepta Pastele ca sa iti faci plinul cu nutrientii din oua. Galbenusurile sunt pline de colina, un nutrient cheie pentru regenerarea celulei nervoase. Ai nevoie de colina ca precursor pentru acetilcolina, o substanta esentiala pentru sustinerea memoriei. Doza recomandata zilnic de colina este de 425 miligrame. Intr-un ou exista 147 miligrame.

Sparanghelul este cea mai buna sursa de acid folic, o vitamina din grupul B. Un bun aport de vitamine din grupul B creste sinteza de neurotransmitatori: de la dopamina, serotonina, noradrenalina si acetilcolina ceea ce te ajuta sa treci peste astenia de primavara fluierand. O ceasca de sparanghel fiert are 268 micrograme de acid folic din doza de 400 de micrograme necesare zilnic, mai ales in dieta femeilor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fasolea uscata fasolea uscata spanacul anghinarea sparanghelul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2025 (s) | 34 queries | Mysql time :0.067266 (s)