News Flash:

5 trucuri ca sa mananci mult fara sa te ingrasi

22 Februarie 2016
1852 Vizualizari | 1 Comentarii
Foloseste o aplicatie pentru telefon care te ajuta sa constientizezi cate calorii consumi in fiecare zi si sa iti construiesti un meniu sanatos!
1. Instaleaza-ti pe telefon o aplicatie utila pentru slabit!
Tehnologia moderna te ajuta sa calculezi mult mai usor numarul caloriilor pe care le consumi in fiecare zi. Este important sa reduci din ele, insa trebuie sa stii ce anume te ajuta cu adevarat sa slabesti si ce alimente sunt adevarate bombe calorice si iti distrug dieta. O aplicatie gratuita si buna pe care am testat-o in redactie este Noom Coach care te ajuta sa constientizezi cat de multe calorii au alimentele nesanatoase si cum poti sa mananci mult, daca alegi mereu alimentele cat mai naturale si mai putin procesate, potrivit ele.ro. Incearc-o si tu!

Dieta cu alimente crude 
2. Mic dejun, pranz, cina si gustari sanatoase
Nu sari peste nicio masa pentru ca nu faci decat sa te infometezi si sa stimulezi organismul sa retina toate caloriile de la urmatoarele mese pe care le consumi. Ca sa te lamuresti de ce nu este deloc bine pentru silueta ta sa sari peste mesele principale, iata un studiu recent realizat care demonstreaza faptul ca tocmai acest obicei nesanatos favorizeaza depunerea grasimilor, in special in zona abdominala. Ba mai mult, ficatul tau va avea de suferit daca mananci haotic si nu respecti cele trei mese principale. 
Un abonament la sala pe timpul anotimpului mai rece poate sa faca minuni pentru tine. Nu numai ca te ajuta sa faci miscare cat mai multa pentru sanatatea ta, dar astfel vei arde mai multe calorii si vei putea sa mananci normal, lucru care ti se va parea foarte ciudat dupa regimul tau de infometare pentru slabit. Daca vrei sa ai un metabolism alert, sa mananci mese consistente si echilibrate fara sa te ingrasi, este important sa faci cu regularitate miscare.
4. Rasfata-te in timpul zilei si limiteaza alimentele nesanatoase seara!
Este de preferat sa consumi dupa pofta inimii la micul dejun si la pranz, insa nu exagera la cina si opteaza tot timpul pentru alimente simple si sanatoase. Daca poftesti la un desert, la ceva sarat sau ceva nesanatos mai bine consuma-le in prima parte a zilei si incearca pe cat posibil sa le excluzi din meniu seara. 

Dieta South Beach 
Un alt lucru de care trebuie sa tii cont seara este legat de consumul bauturilor alcoolice. Consuma-le ocazional, nu in fiecare seara si nu depasi o cantitate moderata, deoarece toate bauturile alcoolice aduc multe calorii.
5. Daca alegi alimentele sanatoase poti sa mananci intr-o veselie!
Atat vreme cat vei merge pe ideea de a consuma preparate cat mai simple, neprocesate, bogate in legume si verdeturi, carne slaba, cereale integrale nu va trebui sa resimti niciodata senzatia de foame. In momentul in care adaugi in dieta un aliment procesat din comert care contine faina alba si zahar trebuie sa fii constienta de faptul ca numarul caloriilor din acel preparat este foarte mare si nu se consuma in cantitati mari daca vrei sa slabesti.

Un fals? Adevarul despre dieta saraca in grasimi 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

calorii meniu sanatos
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

stefy  | #7519
Castigati bani chiar acum, din prima luna! 100-285 de euro lunar! Cautam de urgenta persoane serioase care sa colaboreze cu noi intr-o activitate simpla, in timpul liber sau full-time, cu castiguri imediate, de 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), din prima luna. Oferim si cerem seriozitate absoluta! Pentru mai multe detalii, contactati imediat unul dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email:stefaniailie@hotmail.com
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1793 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032151 (s)