News Flash:

5 sfaturi de la doctor Oz pentru o slabire sanatoasa

1 Iulie 2018
8824 Vizualizari | 0 Comentarii

Doctorul american Mehmet Oz, unul dintre cei mai buni specialisti in domeniul sanatatii, a creat cateva reguli considerate esentiale in procesul de pierdere a greutatii. Iata sfaturile doctorului Oz pentru o slabire sanatoasa, preluate din iDieta:

Strica-ti cina! Cercetatorii au descoperit ca declansarea senzatiei de foame este datorata unui hormon produs in stomac numit grelina. Din momentul in care incepi sa mananci, dureaza aproximativ 30 de minute pentru a scadea nivelul acestui hormon, de aceea este recomandata o gustare cu aproximativ jumatate de ora inainte de masa, ca pana in momentul cinei sa treaca senzatia de foame si sa nu mananci pana la saturatie.

Nu bea bauturi dulci in timpul mesei! Leptina este hormonul care semnaleaza creierul ca te poti opri din mancat din moment ce corpul tau a acumulat suficienta energie din alimente. Insa fructoza (un zahar care se gaseste in bauturile non-alcoolice) intrerupe semnalul catre creier, astfel incat nu realizezi ca esti satula, avand tendinta sa mananci in continuarPentru a ajuta organismul sa manance exact cat trebuie, doctor Oz iti recomanda sa nu consumi niciodata bauturi dulci in timpul mesei! Consuma alimente bogate in fibre! Fibrele accelereaza tranzitul intestinal, ajutand astfel la buna functionare a organismului. Recomandat este sa consumi un mic dejun alcatuit din alimente bogate in fibre, pentru a-ti incepe ziua cu o digestie sanatoasa si a nu avea dureri stomacale pe parcursul zilei. Fibrele ajuta totodata la slabit, avand un continut mic de lipide si calorii. De aceea, multe dintre dietele recomandate de specialisti contin astfel de alimente. Cele mai utilizate in regimuri disociate sunt fructele, legumele, orezul si graul.

Ai grija cum manaci! Este binecunoscut faptul ca mancatul pe fuga sau in alta pozitie decat cea corecta iti poate influenta digestia, astfel este bine sa mananci la masa intr-o pozitie corecta a corpului, nu pe canapea sau la televizor. O alta pozitie decat cea recomandata nu numai ca te afecteaza la nivel hormonal, senzatia de foame crescand astfel, ci uiti sa te opresti din mancat datorita faptului ca esti poate prea absorbita de ce se petrece la televizor sau in alta parte in care iti este atrasa atentia. Nu uita de fibra musculara! Fibra musculara te ajuta foarte mult din punct de vedere al sanatatii. Aceasta iti reduce riscul obezitatii si problemele cardiace. Totodata, te ajuta la construirea unui corp de invidiat, nu numai sanatos. Din acest motiv, este recomandat sa practici sport din cand in cand. Daca acest lucru este peste masura timpului tau sau, pur si simplu, nu iti place ca activitate in sine, poti incerca sa renunti la mersul cu masina. Cei 10.000 de pasi pe care ii poti face zilnic pe jos te ajuta sa-ti mentii sanatatea.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

slabire sfaturi fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1575 (s) | 23 queries | Mysql time :0.019696 (s)