News Flash:

5 rezolutii pentru un an 2015 sanatos

4 Ianuarie 2015
1357 Vizualizari | 0 Comentarii
Sportul si alimentatia sanatoasa sunt principalele puncte la care ti-ai propus sa mai lucrezi in anul care vine? Pe masura ce imbatranim, corpul nostru se resimte daca nu face miscare cu regularitate si mancam haotic. De aceea, daca vrei sa apuci taurul de coarne si sa te asiguri ca vei avea un corp tonifiat trebuie sa iti aduni vointa. Acum, la inceput de an nou iti vine mai usor sa te apuci de proiectele bifate pe lista de prioritati, insa trebuie sa te asiguri ca nu te lasa vointa dupa primele doua luni ale anului.
Iata ce trebuie sa faci anul acesta ca sa fii sanatoasa:
1. Asigura-te ca dormi suficient
Acesta este un aspect important de care corpul are nevoie pentru a se regenera. Nu ignora somnul si nu pierde multe nopti prin cluburi, ci incearca sa faci totul cu masura. Somnul ajuta corpul sa se refaca, imbunatateste functiile tuturor organelor si te mentine tanara. Fa-ti un orar strict de somn de la care sa nu te abati decat in rare cazuri, potrivit eva.ro. 

Vrei sa slabesti? Ai de unde alege. Iata cele mai sanatoase diete 
2. Asigura-te ca bei suficienta apa in fiecare zi
Apa plata si ceaiurile din plante medicinale sunt esentiale pentru hidratarea corpului. De asemenea, legumele proaspete, verdeturile si fructele crude asigura un aport insemnat de apa, precum si de vitamine si minerale. Consuma-le in stare cruda pentru a hidrata corpul si a-l hrani cu nutrienti esentiali. Ca sa te asiguri ca vei consuma suficienta apa in fiecare zi, pune pe biroul tau o sticla cu apa din care sa consumi pe parcursul zilei. Daca esti pe afara, pune sticla in poseta pentru a o avea mereu la indemana.
3. Asigura-te ca nu exagerezi cu cofeina
Cofeina poate aduce beneficii organismului, cum ar fi marirea atentiei si imbunatatirea performantelor sportive. Atentie insa la cantitatea de zahar asociata cofeinei din anumite produse si la caloriile nedorite. De asemenea, o cantitate prea mare de cofeina deshidrateaza organismul, favorizeaza aparitia ridurilor si iti da o stare de nervozitate. Ca sa fii sigura ca nu depasesti cantitatea de cofeina este de preferat sa te limitezi la o cana cu cafea la micul dejun si sa treci pe ceai verde dupa masa de pranz. 

Scapa de kilogramele in plus cu dieta cu paine 
4. Consuma cu regularitate grasimi sanatoase
Acestea nu ingrasa, ci sunt esentiale pentru toate organele, in special creier, inima si piele. Au un efect de intinerire asupra pielii si previn degradarea creierului odata cu inaintarea in varsta. Fie consumi suplimente alimentare de calitate care contin acizi grasi omega-3, fie incluzi alimente bogate (somon, ulei de masline, hering, sardine, ansoa, avocado, nuci romanesti) in aceste grasimi in dieta ta. Ca sa te asiguri ca nu uiti sa consumi aceste grasimi sanatoase, gandeste-te ca in fiecare saptamana sa incluzi macar 2-3 dintre aceste alimente in dieta. 
5. Asigura-te ca faci sport cu regularitate 
Stabileste un scop clar, fie ca vrei sa slabesti sau sa te tonifiezi si alege o activitate sportiva care-ti place. Este de preferat sa nu te gandesti prea mult diminetile cand iti este foarte lene, ci sa te apuci brusc de exercitii. De asemenea, psihologii spun ca obiceiurile se formeaza in aproximativ 3 saptamani. Chiar daca vrei sa renunti dupa doar cateva zile, mai rezista pana la peste 20 de zile. Dupa acest prag, organizarea devine mai usoara, iar planul initial de fitness devine o parte importanta a vietii tale, la care vei renunta mai greu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sportul alimentatia sanatoasa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1798 (s) | 34 queries | Mysql time :0.038520 (s)