News Flash:

5 retete cu carne de pui care au putine calorii si sunt ideale pentru cina

20 Noiembrie 2017
5160 Vizualizari | 0 Comentarii

Cauti retete sanatoase pentru cina, cu putine calorii? Preparatele de mai jos au mai putin de 350 de calorii/portie, sunt gustoase si le pot savura chiar si persoanele cu diabet zaharat.

1. Tortilla cu pui si rosii

Ingrediente necesare (pentru 2 portii): 250 g piept de pui, 6 foi tortilla, 2 rosii, 2 lingurite cu ulei vegetal, 1 ceapa mica, 2 fire de praz, 1 catel de usturoi, 1 ardei iute, 2 lingurite cu zeama de lamaie, ¼ lingurita cu sare, patrunjel verde, piper dupa gust, o limeta

Mod de preparare: Pune o oala cu apa la fiert si cand sta sa fiarba adauga rosiile Lasa-le 2-3 minute, scoate-le din apa si curata-le de pielite. Taie-le apoi cubulete.
Asezoneaza pieptul de pui cu sare si piper. incinge intr-o tigaie o lingurita cu ulei si rumeneste bucatile de piept, nu mai mult de 3-5 minute. Scoate-le pe o farfurie.
Adauga in tigaie si restul de ulei, pune ceapa si prazul, ardeiul iute si usturoiul taiate marunt. Lasa-le pe foc 2-3 minute, adauga zeama de lamaie, rosiile si pieptul de pui taiat cubulete. Tine-le pe foc 1-2 minute, cat sa se intrepatrunda aromele. Presara patrunjelul tocat, amesteca si umple foile de tortilla. Stropeste cu zeama de limeta si serveste-le imediat. Truc. Inainte de a umple foile de tortilla, incalzeste-le cateva secunde in cuptorul cu gaz (sau microunde) pentru a se inmuia. Calorii/portie: 297. Grasimi: 9 g. Colesterol: 63 mg. Carbohidrati: 27. Proteine: 27 g. Fibre: 2 g. Sodiu: 415 mg. Potasiu: 463 mg. Zahar: 0

2. Piept de pui regal

Ingrediente necesare (pentru 6 portii): 500 g piept de pui , 10 ciuperci potrivite, 2 linguri cu faina, 2 linguri cu ulei vegetal, 1 ardei gras verde, ¾ lingurita cu sare, ½ lingurita cu piper, 200 ml vin alb sec, 200 ml supa de pui (sau apa), 200 ml lapte cu 1,5% grasime, 2-3 fire de ceapa verde (sau 1 praz), 1 ardei iute

Mod de preparare: Taie puiul cubulete. Presara deasupra o lingura cu faina, amesteca bine, cat sa cuprinda toate bucatile de pui, si rumeneste-le intr-o lingura cu ulei incins.
Adauga in tigaie restul de ulei, pune ciupercile si ardeiul gras taiate potrivit, presara sare si piper. Amesteca si lasa pe foc pana legumele se inmoaie, nu mai mult de 3-5 minute. Toarna deasupra vinul si lasa sa fiarba impreuna 3 minute.

Amesteca supa (sau apa) cu laptele si faina ramasa. Toarna in tigaie si lasa sa dea intr-un clocot. Adauga puiul si ardeiul iute feliat si mai lasa pe foc 5 minute. Decoreaza cu fire de ceapa tocate fin si serveste imediat. Calorii/portie: 267. Grasimi: 8 g. Colesterol: 65 mg. Carbohidrati: 15 g. Proteine: 27. Fibre: 1 g. Sodiu: 467 mg. Potasiu: 626 mg.

3. Pui glazurat

Ingrediente necesare (pentru 8 portii): 4 pulpe superioare (curatate de piele si grasime), 2 piepti, 6 linguri cu miere, 6 linguri cu sos de soia (cu continut redus de sare), 6 linguri cu zeama de limeta, 2 lingurite cu coaja rasa de limeta, 1 lingurita cu piper rosu macinat

Mod de preparare: Amesteca mierea cu sosul de soia, zeama si coaja de limeta, piperul rosu zdrobit intr-un mojar. Toarna amestecul peste bucatile de pui. Acopera si da la rece 2 ore, amestecand din cand in cand. Pune bucatile de pui pe o tava tapetata cu hartie de copt si da-o la cuptorul incins foarte bine. Intre timp, pune marinada pe foc mic si las-o 8-10 minute, pana scade si se transforma intr-un sos lipicios. Unge bucatile de pui cu acest sos si mai lasa-le in cuptor pana capata o culoare aurie. Calorii/portie: 227. Colesterol: 81 mg. Carbohidrati: 15. Grasimi: 7 g. Proteine: 26 g. Sodiu: 366 mg. Potasiu: 279 mg

4. Portofele de pui cu masline

Ingrediente necesare (pentru 4 portii): 4 jumatati de piept de pui, 100 g mozzarella, 3 linguri cu masline foliate, 1 albus mare, 75 g pesmet, ½ lingurita cu sare de mare, 2 lingurite cu ulei de masline, piper proaspat macinat.

Mod de preparare: Amesteca intr-un castronel mozarella rasa cu maslinele si un praf de piper. Separat bate spuma albusul si intr-un alt castronel amesteca pesmetul cu sarea de mare. Taie fiecare bucata de piept pe lungime, astfel incat sa obtii o deschizatura­. Pune in fiecare portofel astfel creat cate un sfert din compozitia de branza cu masline si sigileaza-le cu ajutorul unei scobitori. Da fiecare bucata de carne prin albusul batut, apoi prin amestecul de pesmet. Pune-le pe o tava tapetata cu hartie de copt si da-o la cuptorul incins pentru 10-12 minute pe fiecare parte. Serveste-le imediat langa o garnitura de legume. Calorii: 242 calorii. Grasimi: 9 g. Colesterol: 68 mg. Carbohidrati: 11 g. Zahar: 0. Proteine: 27 g. Fibre: 1 g. Sodiu: 572 mg. Potasiu: 229 mg

5. Chiftelute picante

Ingrediente necesare (pentru 6 persoane): 400 g piept de pui tocat, 350 g ciuperci, 1 ceapa mica, 1 telina apio, 4 catei de usturoi, 1 lingura cu ulei de masline, 75 g pesmet, 2 morcovi rasi, 75 g mozzarella rasa, 2 linguri cu sos iute, 1 lingura cu otet alb, ½ lingurita cu sare, ½ lingurita cu piper

Mod de preparare: Taie cat mai fin ciupercile, ceapa, apio si usturoiul. Inabusa-le in uleiul infierbantat pana scade lichidul, nu mai mult de 6-8 minute. Scoate legumele intr-un castron si lasa-le deoparte. Dupa ce s-au racorit, adauga in restul ingredientelor si amesteca. Formeaza 30 de chiftelute si pune-le pe o tava tapetata cu foate de copt. Da la cuptorul incins pentru 15-20 de minute sau pana chiftelutele picante capata o culoare aurie. Calorii/portie: 207. Grasimi: 11 g. Colesterol: 69 mg. Carbohidrati: 11. Zahar: 3 g. Proteine: 17 g. Fibre: 1 g. Sodiu: 523 mg. Potasiu: 633 mg.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

putine calorii pui glazurat chiftelute picante
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1884 (s) | 34 queries | Mysql time :0.038615 (s)