News Flash:

5 reguli ca sa te obisnuiesti sa mananci mai sanatos

6 Ianuarie 2016
1305 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca te bazezi foarte mult pe alimentele procesate din comert nu faci decat sa-ti afectezi sanatatea inimii, deoarece majoritatea au un continut ridicat de grasimi saturate, zahar si sare. De aceea este bine sa faci cateva schimbari mici, dar cu un efect garantat ca sa te obisnuiesti cu ideea ca organismul tau trebuie hranit, nicidecum rasfatat cu toate alimentele la care poftesti. 
Este o diferenta intre a manca ceea ce prinzi la mana atunci cand iti este foarte foame sau sa iti faci un plan alimentar si sa-ti stabilesti niste reguli pentru a consuma alimentele sanatoase. Nu este deloc greu, trebuie doar sa-ti doresti sa schimbi ceva si sa fii constienta ca alimentatia are un rol primordial care se reflecta in modul in care te simti si arata in general, noteaza eva.ro. 

Grija lipsei banilor conduce la obezitate 
Potrivit celebrului Dr. Oz trebuie sa ai la baza cinci reguli pe care daca le urmezi vei fi pe drumul cel bun si te vei obisnui destul de repede sa mananci mai sanatos asa cum ti-ai propus:
1. Fara alimente procesate
Corpul nostru este construit sa functioneze cu alimente integrale, cum ar fi fructele si legumele in stare proaspata, explica celebrul Dr. Oz. Consumand o cantitate mare de alimente care au fost procesate industrial si combinate cu arome, coloranti si conservanti poti sa-ti afectezi grav sanatatea si nivelul de energie va fi unul foarte scazut. Este de preferat sa renunti la alimentele ambalate, cum ar fi dulciurile, snacks-urile si sa optezi pentru o alimentatie bazata pe fructe, legume, cereale integrale, carne slaba din surse sigure si lactate usoare.
2. Ce alimente organice sa cumperi. Sfatul expertului
Ca regula de baza, specialistul iti sugereaza sa optezi pentru produsele organice doar atunci cand vorbim despre alimentele la care consumi si coaja. Acesta este cel mai bun lucru, deoarece astfel vei evita din continutul ridicat de pesticide cu care sunt de regula tratate toate. De exemplu, capsunile nu au un strat exterior protector si prin urmare sunt mai pline de pesticide, decat o portocala a carei coaja o indepartezi, sustine specialistul. 

Cum te baga in spital alimentele sanatoase 
3. Bea apa plata cu lamaie si putina sare de mare
Apa este esentiala pentru corp, sustine specialistul care iti propune sa o imbunatatesti cu putina sare de mare si zeama de lamaie. Mineralele din sarea de mare ajuta corpul sa retina cantitatea optima de apa, iar lamaie o face mai placuta la gust. Bea macar trei pahare mari de apa plata cu sare si lamaie pentru a mentine un nivel optim de hidratare. În rest, consuma apa simpla, sucuri de fructe si legume si ceaiuri din plante medicinale, neindulcite. 
4. Gateste acasa
Mancarea gatita simplu, cu ingredientele care-ti plac va fi cea mai buna pentru organism. Vei stii exact ce cantitate de grasime are, cata sare ai folosit sau zahar, precum si faptul ca nu contine aditivi nocivi. Foloseste cele mai simple idei si inspira-te din retetele care nu necesita un timp de preparare indelung, fiind perfecte pentru zilele in care esti foarte ocupata sau obosita. Însa, facand acest lucru vei avea certitudinea ca mananci sanatos. 
5. Nu consuma calorii goale
Dulciurile, prajelile si produsele de patiserie nu-ti vor aduce nutrienti, ci doar calorii pe care corpul nu va reusi sa le arda, favorizand astfel depunerea grasimilor. Alege alimente bogate in vitamine si minerale pentru a oferi corpului nutrientii necesari si consuma doar ocazional alimente nesanatoase.

alimentele procesate grasimi zahar sare foame alimentele sanatoase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1553 (s) | 23 queries | Mysql time :0.031958 (s)