News Flash:

5 obiceiuri matinale care te ajuta sa slabesti sanatos

17 Februarie 2017
3692 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca iti incepi ziua in mod corect, nu doar ca vei reusi sa elimini kilogramele in plus, ci te vei incarca cu energie naturala. In felul acesta vei fi motivat si pregatit sa depasesti orice obstacol iti apare in cale pe parcursul zile. In acest sens, site-ul TopBuzz propune o lista de cinci obiceiuri de dimineata care te vor ajuta sa slabesti. Este important, insa, de precizat ca aceste obiceiuri nu ofera niste rezultate imediate si nici nu sunt suficiente pentru a scapa de 20 de kilograme, insa vor avea efecte vizibile pe termen lung, fiind mult mai eficiente decat metodele in care slabesti rapid, dupa care ajungi din nou la greutatea initiala. Da-le o sansa acestor obiceiuri pentru cel putin 30 de zile pentru a putea observa schimbarile benefice pe care le produc in organismul tau.
1. Expunerea la soare   
Potrivit studiilor, razele soarelui sunt una dintre principalele surse de vitamina D din organism. Vitamina D contribuie la stabilitatea emotionala, functionarea normala a organelor, iar caldura transmisa de razele solare iti imbunatatesc starea de spirit. Insa cum te poate ajuta acest lucru la pierderea in greutate? Energia si starea de bine pe care o acumulezi datorita soarelui te vor ajuta sa duci la capat obiectivele sanatoase pe care ti le-ai propus pentru ziua respectiva, cum ar fi sa mergi la sala de fitness sau sa gatesti ceva sanatos.    Totodata, trezindu-te in fiecare dimineata pentru a prinde primele raze ale diminetii, vei reusi sa stabilesti o rutina care te va ajuta treptat sa te trezesti mult mai usor dimineata devreme si sa iei micul dejun, imbunatatindu-ti astfel metabolismul.   In plus, razele diminetii contin si un nivel ridicat de lumina albastra, care stabilizeaza ritmul circadian si te ajuta sa dormi mult mai bine. Un somn linistit te face sa ai mai multa energie a doua zi. Ai parte de toate aceste beneficii prin simpla expunere la soarele diminetii pentru 20-30 de minute.
2. Consumul ridicat de proteine  
Este demonstrat ca un aport ridicat de proteine ajuta la construirea masel musculare si iti potoleste foame pentru mai mult timp. Daca micul tau dejun consta doar intr-o ceasca de cafea, nu faci decat sa-i refuzi organismului tau substantele de care are nevoie pentru a incepe ziua. O doza consistenta de proteine la micul dejun iti permite, in acelasi timp, sa-ti potolesti foamea pentru un timp indelungat, astfel incat sa iei decizii intelepte si sanatoase pentru masa de pranz.  
3. Rasfata-te cu o gustare „vinovata“   
Daca stii ca pe parcursul zilei vei simti nevoia sa te infrupti dintr-o felie de pizza si dintr-o prajitura, cel mai bine este sa faci acest lucru de dimineata, in loc sa permiti acestor alimente sa ramana in stomac peste noapte si sa se transforme in grasime.  In felul acesta corpul tau va avea suficient timp sa proceseze, sa digereze si sa extraga substantele, iar tu ai la dispozitie intreaga zi sa arzi caloriile.
4. Dusurile reci   
Studiile au aratat ca un dus rece de dimineata ajuta la cresterea nivelului de energie, stimuleaza metabolismul si regleaza hormonii. Totodata, atunci cand corpul devine rece, incepi sa arzi o cantitate substantiala de calorii, datorita efortului pe care il face organismul sa se incalzeasca. Dusurile reci sunt si un mod excelent de a-ti pregati corpul pentru un mic dejun consistent, care va regla nivelul de zahar din sange. Cu toate acestea, este recomandat ca in primele minute al dusului sa pastrati apa la temperatura preferata de dumneavoastra, dupa care sa incepeti treptat sa o aduceti spre racire. Pentru un maximul de rezultat, este indicat sa ramaneti sub jetul de apa rece pentru 3-4 minute.
5. Consumul de alimente mai greu de mestecat   
Incearca sa consumi atat dimineata, cat si in restul zilei, alimente care iti iau mai mult timp sa le mananci. Atunci cand mananci alimente integrale, care contin mai multe fibre, este nevoie de un efort mai mare pentru a le mesteca. Astfel, ii veti da maxilarului mai mult de lucru decat de obicei si veti arde cu 5% mai multe calorii pe parcursul zilei. Alimentele bogate in fibre precum morcovii, merele si orezul brun au o multime de fibre, pastreaza intestinele sanatoase si ajuta la reducerea aportului caloric. 
sursa: adevarul.ro

energie naturala obstacol
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 36 queries | Mysql time :0.030472 (s)