News Flash:

5 lucruri pe care sa le respecti strict cand tii o dieta

13 Iulie 2017
584 Vizualizari | 0 Comentarii
Desi mentinerea unei diete sanatoase poate fi uneori dificila, exista cinci nevoi nutritionale prezente în numeroase surse care ar trebui încorporate în aportul alimentar zilnic.

Fibrele. Integrale pentru digestie, fibrele pot fi gasite în fructe, legume, cereale integrale si leguminoase. Fibrele pot diminua riscul de diabet si boli de inima. Adaugati alimente precum zmeura, terciul din ovaz maruntit, lintea si quinoaa gatita pentru a obtine doza zilnica de fibre.

Vitamina D. Cea mai simpla cale pentru organism de a produce vitamina D este prin expunerea directa la soare (fara factor de protectie solara!) timp de 15 minute. Aceasta vitamina de crestere a imunitatii este esentiala pentru sanatatea oaselor si pentru functia neuro-musculara.

Vrei sa slabesti pana la 20 de kilograme? Iata o dieta recomandata de un medic sportiv

Apa. Prezenta acesteia în dieta este de la sine înteleasa. Totusi, nu exista o formula universala care sa arate cata apa ar trebui sa bem. Necesarul zilnic depinde de mai multi factori, inclusiv de starea generala de sanatate, nivelul de activitate fizica si mediul în care traim.

Calciul. Majoritatea persoanelor stiu ca acest mineral este important pentru cresterea corespunzatoare a sistemului scheletic, însa calciul poate ajuta si la slabit, precum si la prevenirea anumitor tipuri de cancer, cum ar fi cel de colon. Pentru a obtine doza zilnica de calciu, luati un supliment sau consumati alimente bogate în calciu, precum laptele, tofu sau caisele uscate.

Omega-3. Acizii omega-3 au un rol crucial pentru sanatatea creierului si inimii si ajuta organismul sa lupte împotriva cancerului. Sursele alimentare de acizi grasi omega-3 includ uleiul de peste si anumite uleiuri din plante/nuci. Nucile englezesti si uleiurile vegetale, ca cele de soia, seminte de in si masline, contin acid alfa-linolenic (AAL), în timp ce uleiul de peste contine acid docosahexaenoic (ADH) si acid eicosapentaenoic (AEP). Acesti acizi grasi sunt agenti puternici care scad riscul de infarct si accident vascular cerebral si reduc tensiunea arteriala.

Alimentul complet, care ne reface carentele de nutrienti

stiati ca? ... 50% dintre adultii cu un serviciu activ nu consuma legume zilnic si peste 70% nu consuma fructe bogate în vitamina C? Persoanele active din punct de vedere profesional si social arareori au timp sa mearga la piata de cel putin trei ori pe saptamana si sa îsi prepare mesele din ingrediente proaspete, naturale.

O alimentatie sanatoasa si echilibrata ne poate influenta în mod considerabil si pozitiv sanatatea. Multi vitaminele, mineralele, coenzima q10, omega 3, antioxidantii, uleiul de peste si suplimentele din plante medicinale sunt esentiale pentru o sanatate buna!

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete sanatoase nevoi nutritionale fibrele vitamina d apa calciul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1592 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025116 (s)