News Flash:

5 fructe care au cel mai scazut continut de zahar

26 August 2015
1656 Vizualizari | 0 Comentarii
Fructele sunt esentiale pentru sanatatea organismului, deoarece aduc un aport insemnat de fibre, vitamine, minerale, antioxidanti si carbohidrati complecsi. Insa, unele dintre ele au un continut ridicat de fructoza (zaharul natural din fructe) si genereaza simptome suparatoare in cazul unor persoane care nu tolereaza bine acest zahar.
De aceea este bine sa faci o selectie si sa le alegi pe cele cu un continut mai mic de zahar daca ai constatat ca ai anumite probleme dupa ce consumi fructe. De asemenea, persoanele care au diabet sau vor sa slabeasca este bine sa opteze tot pentru aceste fructe care au mai putin zahar. Iata care sunt recomandarile celebrului Dr. Oz:
1. Mure si zmeura
Aceste fructe de padure le poti consuma in siguranta, deoarece au multe fibre si un continut mai mic de fructoza. Poti sa le folosesti la micul dejun peste iaurtul grecesc sau peste terciul de ovaz. De asemenea, sunt potrivite pentru gustarile dintre mesele principale sau pentru smoothie-uri delicioase.

7 kilograme jos in 7 zile: Meniul care te ajuta sa slabesti doar cu fructe si legume
 
2. Avocado 
Este un fruct plin de nutrienti si cu un continut foarte mic de fructoza. Dr. Oz il recomanda pentru a fi consumat zilnic, deoarece contine grasimi sanatoase care scad nivelul colesterolului rau si mentine tensiunea arteriala im limite normale.
3. Grepfrutul
Este unul dintre fructele cele mai sarace in zahar si il poti consuma cand doresti. De asemenea, Dr. Oz recomanda si celelalte citrice, in special lamaile si lamaile verzi care au un efect alcalin asupra corpului.
4. Capsunile
Au putin zahar si le poti folosi atat pentru salatele de verdeturi, cat si pentru micul dejun. O alta optiune este aceea de a le utiliza in smoothie-uri alaturi de banane si lapte vegetal.
5. Rosiile
Sunt fructe cu o multime de beneficii pentru organism. Consuma-le in stare cruda, dar si gatite, deoarece au un continut mai mare de licopen.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fructele fibre vitamine minerale antioxidanti carbohidrati fructoza
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1736 (s) | 34 queries | Mysql time :0.057215 (s)