News Flash:

5 exerctitii faciale care previn ridurile

7 Martie 2011
5111 Vizualizari | 0 Comentarii

Cateva exercitii efectuate zilnic te pot ajuta sa scapi de riduri si sa redai prospetime tenului fara a fi nevoie sa apelezi la bisturiu sau injectiile cu botox. Iata cateva exerctii faciale oferite de Carole Maggio, o autoritate in domeniu. Aceste exercitii simple, au rezultat in doar 6 zile, sustine autoarea, daca sunt repetate de doua ori pe zi.

Exercitiu pentru zona din jurul ochilor
Are ca efect reducerea cearcanelor si a ridurilor din jurul acestora. Asaza palmele deasupra ochilor, cu degetele aratatoare presand zona dintre sprancene si degetele mari in colturile ochilor (sub forma unor ochelari). Inchide ochii si cu ajutorul degetelor impinge apasand pielea spre exterior, spre urechi. Executa aceste miscari timp de aproximativ 40 de secunde. Vei simti cum muschii din zona ochilor lucreaza.

Exercitiu pentru zona fruntii
Are ca efect ridicarea sprancenelor si diminuarea ridurilor. Cu ajutorul degetelor apasa pielea fruntii in jos, in timp ce incordezi si ridici sprancenele, creand astfel o tensiune asupra muschilor fruntii. Repeta aceste miscari aproximativ 30 de secunde. In cazul in care ridurile din aceasta zona sunt mai adanci, repeta de 3 ori pe zi.

Exercitiu pentru a scapa de liniile formate intre nas si gura
Cu buza superioara apasand pe dinti, strange buzele, ca si cand ai rosti litera "O". Asaza degetele aratatoare la colturile gurii si "plimba-le" spre nas si inapoi. Executa aceste miscari pana cand vei simti o senzatie de caldura la linia nas-gura, apoi intensifica miscarile timp de 30 de secunde. 

Exercitiu pentru ridicare colturilor gurii
Ofera fermitate colturilor gurii care, pe masura ce imbatranim, se lasa. Cu degetele aratatoare, trage colturile gurii spre exterior si impinge-le in sus si in jos. Executa aceste miscari pana vei experimenta o senzatie usoara de arsura in ambele parti. Apoi intensifica miscarile si continua inca 40 de secunde. La sfarsitul exercitiului, strange buzele (ca si cand ai fluiera) si elibereaza aerul. Aceasta miscare relaxeaza buzele.

Exercitiu pentru diminuarea gusii
Te va ajuta sa scapi de gusa, intarind linia maxilarului. Deschide gura si trage buzele spre interior, mulandu-le pe dinti. In aceasta pozitie, deschide si inchide gura de 5 ori. Vei simti cum muschii barbiei vor lucra in timpul acestor miscari.




Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

exerctii faciale carole maggio
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1489 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013913 (s)