News Flash:

5 exercitii simple de yoga care te scapa de durerile nervului sciatic in cateva minute

8 Iunie 2017
797 Vizualizari | 0 Comentarii
Sciatica este denumirea durerii care radiaza de-a lungul nervului sciatic, de la nivelul spatelui pana spre picior si este experimentata de aproximativ 40% dintre adulti. Simptomele pot aparea usor si sunt simtite mai mult în timpul noptii, în timpului stranutului sau a rasului.

Acestea includ dureri de-a lungul spatelui pana la coapse si gambe, senzatie de amorteala si slabiciune musculara sau sentimente de "ace" la nivelul picioarelor.

Cum poti vindeca sciatica acasa, in cateva minute

Profesorul de yoga acreditat international Dana tupa considera ca o serie de 5 posturi de yoga, practicate pentru 15 minute, pot înlatura foarte usor durerea nervului sciatic si ne pot reda imediat vitalitatea si mobilitatea de care avem nevoie.

1. Dandasana (staff pose). "Aseaza-te cu picioarele întinse si palmele pe podea. Întinde picioarele si spatele, înspira adanc. Este o pozitie de baza în yoga, care va întinde si relaxa picioarele, va activa partea inferioara a spatelui si va îmbunatati fluxul sanguin, cu efecte pozitive nervului sciatic", explica cunoscutul profesor de yoga.

2. Shalabhasana (locust pose). "Culca-te pe abdomen cu mainile pe langa corp si ridica picioarele, bratele si pieptul. Departeaza picioarele în exterior si interior, repetand actiunea. Cu grija, adu corpul în pozitia initiala", afirma profesorul de yoga Dana tupa.

3. Setu Bandhasana ca varianta pentru sciatica. "Culca-te pe spate si îndoaie usor genunchii. Gliseaza o caramida sub partea dorsala, înlatura caramida si revino la pozitia initiala. Exerseaza de cateva ori aceasta postura pana cand simti ca durerile de spate si picioare se estompeaza", declara Dana tupa.

Ce legatura exista intre colesterolul crescut si sciatica

4. Supta Padangusthasana. "Culca-te pe spate si adu genunchiul stang deasupra pieptului. Pune o banda în jurul talpii, ridica piciorul stang pana la nivelul maxim si mentine pozitia timp de 10 secunde. Repeta aceeasi procedura cu piciorul drept", explica profesorul de yoga.

5. Ardha Matsyendrasana. "Stai în sezut, încruciseaza-ti genunchiul drept pe sub piciorul stang si pozitioneaza-ti talpa în exteriorul soldului stang. Aseaza apoi talpa stanga în afara coapsei drepte, avand genunchiul ridicat. Întoarce corpul spre partea stanga si aseaza-ti mana stanga pe podea, langa spate. Repeta aceeasi postura pe partea opusa, egal ca si timp de practica".

sursa:bucurestifm.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sciatica durerii radiaza nervului sciatic picior dureri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1542 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014911 (s)