News Flash:

5 exercitii simple care iti contureaza silueta pana la Paste

8 Aprilie 2011
3214 Vizualizari | 0 Comentarii

Fie ca ai probleme cu abdomenul sau esti nemultumita de posterior, sportul te poate ajuta sa-ti modelezi corpul asa cum iti doresti. Iata cateva exercitii simple care iti contureaza silueta pana la Paste, cu o singura conditie: sa le executi cat mai des:

1. Exercitiu care iti lucreaza cei mai importanti muschi
Asaza-te in pozitia pentru flotari, cu coatele pe podea. Ridica picioarele si trunchiul, astfel incat sa atingi podeaua doar cu degetele picioarelor si antebratele. Ramai in aceasta pozitie timp de 20-60 de secunde. Este recomandat de 3-4 ori pe saptamana, 3-5 seturi.

2. Exercitiu pentru abdomen
Asaza-te confortabil pe o saltea de gimnastica sau un covor, cu picioarele incrucisate. Din aceasta pozitie, folosind bratele ca suport, coboara-ti spatele incet, pana cand corpul ajunge lipit de podea. Pastreaza picioarele incrucisate. Plaseaza-ti mainile sub ceafa. Inspira adanc pe nas, apoi ridica pieptul de pe podea si expira pe gura. Revino apoi in pozitia initiala. Pieptul trebuie directionat spre tavan si nu spre genunchi. Repeta aceasta miscare de 25 de ori la inceput, apoi urca pana la 50. Este recomandat de 4 ori pe saptamana.

9 exercitii pe care poti sa le faci stand pe un scaun  

3. Exercitiu pentru posterior
Folosind o saltea de gimnastica sau un prosop, asaza-te pe spate cu picioarele indoite si talpile lipite de podea. Intinde bratele langa corp, paralele cu trunchiul si palmele pe podea. Foloseste-ti bratele pentru a te sprijini si ridica bazinul cat poti de sus, pastrand umerii si talpile lipite de podea. Coboara bazinul, fara a atinge salteaua si ridica-l din nou. Sunt recomandate 12-15 astfel de miscari, mentinand pozitia timp de 10 secunde. Repeta exercitiul de 4 ori pe saptamana.

Exercitii simple care te ajuta sa scapi de celulita  

4. Exercitiu pentru brate
In pozitia de flotari, indoaie genunchii si asaza-i pe podea. Foloseste un prosop sau o saltea de gimnastica. Coboara pieptul spre podea, insa fara a o atinge si apoi impinge-l in pozitia initiala.Repeta de 12 ori, 1-3 seturi. Este recomandat de 5 ori pe saptamana.

5. Exercitiu pentru solduri si spate
Ingenuncheaza, cu fundul asezat pe calcaie. Apleaca-te cu bratele intinse in fata si cu pieptul pe genunchi. Relaxeaza-te, respira incet si impinge bratele in fata. Stai in aceasta pozitie 10 secunde, apoi revino in pozitia initiala. Repeta de 10-15 ori, de 4 ori pe saptamana.

9 exerctii pentru imbunatatirea vietii sexuale 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1626 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020931 (s)