News Flash:

5 exercitii pentru tonifierea musculaturii

4 Iulie 2011
3251 Vizualizari | 0 Comentarii

Exercitiile pentru tonifierea muschilor iti imbunatatesc pozitia corpului, dar mai ales au avantajul ca ard grasimile depuse in zonele cu "probleme": fese, abdomen, brate. Deoarece se transpira mult, se recomanda consumul de lichide (apa sau ceaiuri antiadipoase neindulcite) si, obligatoriu, efectuarea unor exercitii preliminare de incalzire. Iata cateva astfel de exercitii, potrivit Ele:

1. Fandari.
Cu picioarele departate, fa un pas inainte cu piciorul stang. Indoaie apoi genunchiul la 90 de grade. Atinge apoi usor podeaua cu genunchiul piciorului drept. Intoarce-te apoi in pozitia originala. Repeta miscarea si cu celalalt picior. 

Fandarile lucreaza muschii picioarelor si in acelasi timp ajuta la stimularea circulatiei sangelui catre inima, care este fortata sa bata mai repede. Fandarile sunt astfel o parte importanta a antrenamentului cardio. Ajuta la prevenirea aparitiei varicelor. Efectueaza acest exercitiu de 20 de ori pe zi. 

2. Pozitia pisicii.
Aceasta pozitie de yoga ajuta la usurarea durerilor de spate. Aseaza-te pe podea in genunchi, sprijinita in brate. Arcuieste-ti apoi spatele in forma de U, apoi indreapta-ti spatele si arcuieste-l in jos, precum o pisica. Efectueaza acest exercitiu de 10 ori pe zi. 

3. Flotari.
Aceste exercitii intaresc muschii spatelui si contureaza abdomenul. Aseaza-te pe podea pe burta, sprijina-te in coate si picioare. Indreapta-ti corpul si ramai in aceasta pozitie 10 - 15 secunde. Revino apoi incet in pozitia initiala. Efectueaza acest exercitiu de 10 ori pe zi. 

4. Intinderi de brate.
Cu picioarele usor departate, intinde bratele in lateral. Intinde-le apoi in spate si incearca sa te prinzi. Roteste apoi in cerc bratele cateva secunde. Revino apoi in pozitia initiala. Dupa acest exercitiu vei simti tensiune in umeri, antebrate si incheieturi. In acest fel sunt stimulati atat muschii bratelor, cat si cei ai spatelui. Repeta acest exercitiu de 10 ori pe zi. 

5. Exercitii cu greutati pentru spate si brate.
Intr-o mana tine o gantera de 1 kilograme. Sprijina cealalalta mana pe un scaun asezat in fata ta si apleaca-te putin in fata, cu genunchii usor indoiti. Indoaie apoi cotul si ridica gantera spre piept. 

Coboara apoi bratul si repeta apoi si cu cealalata mana. Acest exercitiu intareste bratele, umerii si muschii spatelui. Efectueaza acest exercitiu de 10 ori pe zi. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fandari pozitia pisicii flotari
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1689 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014829 (s)