News Flash:

5 exercitii de yoga simple pentru un abdomen perfect

24 Februarie 2013
4139 Vizualizari | 0 Comentarii
Nu stii ce sa incerci pentru a avea un abdomen perfect? Astazi, iti recomandam cinci excercitii de yoga simple si usor de efectuat:
Exercitiul 1: Aseaza-te in fund pe saltea, genunchii indoiti si cu talpile lipite de podea. Plaseaza-ti mainile sub coapse si apoi ridica-ti picioarele de pe podea, pe rand, astfel incat sa te balansezi pe posterior, cu toata greutatea ta pe partea inferioara a spatelui. Indreapta spatele, gatul si privirea in fata. Daca executi aceasta pozitie corect, vei simti cum muschii abdomenului lucreaza. Ramai in aceasta pozitie pana numeri la 10 (nu uita sa respiri profund in timp ce numeri). 
Exercitiul 2: Intinde-te pe spate, indoaie bratele si sprijina-le de podea. Intinde picioarele si ridica-le in aer. Coboara piciorul stang (pana la jumatatea distantei dintre podea si piciorul drept) si ramai in aceasta pozitie timp de 5 secunde (pana vei simti cum muschii abdominali inferiori se incordeaza), respirand profund. Revino la pozitia initiala si adu-l langa celalalt picior. Odata ajuns langa celalalt, impinge-l spre stanga (fara a-l cobori sau ridica) cat de mult poti. Pastreaza aceasta pozitie timp de 5 secunde (respirand profund in timp ce numeri), apoi adu-l langa celalalt picior. Repeta si cu celalalt picior. Recomandate sunt 10 repetari cu fiecare picior. 
Exercitiul 3: Intinde-te pe saltea cu mainile si picioarele intinse. Ridica mainile si picioarele pana se intalnesc (pana mainile ating genunchii, sau mai jos, cat poti). Respira adanc in timpul exercitiului si repeta-l de cate ori poti. Vei simti muschii abdominali lucrand. 
Exercitiul 4: Intinde-te cu fata in jos, bratele indoite sprijinite de podea (asemanatoare cu pozitia pentru flotari). Respira adanc si executa usoare flotari, unindu-ti mainile (astfel incat bratele impreuna cu pieptul sa formeze un triunghi).
Exercitiul 5: Intinde-te pe saltea, aseaza-ti mainile sub cap (cu degetele atingandu-se intre ele), ridica picioarele si executa miscari asemanatoare cu cele pe care le faci cand mergi pe bicicleta. Incearca sa executi usoare abdomene (respira adanc in timpul exercitiului).
Executa aceste exercitii de doua ori pe saptamana, timp de o ora si rezultatele nu vor intarzia sa apara. (sursa: eva.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

abdomen perfect exercitiul 1 exercitiul 2 exercitiul 3 exercitiul 4
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1372 (s) | 23 queries | Mysql time :0.011727 (s)