News Flash:

5 exercitii care previn lasarea sanilor

11 Iunie 2011
3226 Vizualizari | 0 Comentarii

Sanii mari sunt fapreciati de sexul opus, insa, odata cu trecerea timpului, din cauza greutatii si  eventual a sacrinii, ligamentele de sustinere se pot largi si astfel apare aspectul sanilor cazuti

Puteti sa preveniti lasarea sanilor prin: evitarea ridicarii sutienelor pentru ca relaxeaza ligamentele de sustinere si acestea din urma isi pierd tonusul, prin adoptarea unui program de sport si prin evitarea cresterii in greutate. Iata cateva exercitii care previn lasarea sanilor, potrivit Kudika:

1. Rotiri de brate
Rotiti bratele intai separat spre fata, de cate 20 de ori fiecare brat, apoi ambele brate simultan rotite spre fata tot de 20 de ori. 

2. Flotarile
Flotarile usoare, in care stati cu pamele si genunchii pe podea, sunt deosebit de utile pentru ridicarea sanilor lasati si pentru mentinerea tonicitatii acestora, fiindca aceste exercitii stimuleaza muschii pectorali. 

3. Ridicarea bratelor
Pentru acest exercitiu puteti folosi greutati mici, de maxim 1,5 kg. Stati in picioare cu calcaiele departate. Ridicati ambele maini pana indreptati coatele si bratele va trec pe langa urechi. Coborati apoi bratele prin indoirea coatelor pana cand pumnul ajunge la nivelul umarului, apoi ridicati in pozitia initaia. Faceti 20 astfel de repetari. 

4. Fluturasul
Va intindeti pe podea pe spate, cu genunchii indoiti astfel incat pozitia sa fie relaxanta. Intindeti bratele in care ati luat greutatile ca si cum ati vrea sa formati o cruce. Ridicati apoi bratele fara a le indoi pana ajungeti cu greutatile deasupra pieptului, apoi coborati bratele. Faceti 15 astfel de ridicari in doua serii. 

5. Fluturasul in picioare
Stati in picioare cu ambele talpi departate cam cat este distanta dintre umeri.Luati ganterele in maini si ridicati-le la nivelul umerilor, tinand bratele intinse (ca si cand ati forma o cruce). Ridicati spoi vertical bratele deasupra capului fara a le indoi de la cot si reveniti. Faceti 20 astfel de ridicari.

Aceste exercitii sunt indicate de trei ori pe saptamana ca rezultatele sa fie vizibile in cateva luni. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

flotarile ridicarea bratelor fluturasul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3060 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014132 (s)