News Flash:

5 alimente satioase si sanatoase

5 Iulie 2011
1986 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Merele
Continutul ridicat de fibre si apa este explicatia pentru care merele mentin senzatia de satietate mult timp. In plus, coaja lor are o fibra solubila numita pectina, care este un supresor natural al apetitului. Nu e de mirare ca merele sunt atat de sanatoase si atat de bune pentru silueta.

2. Fasolea
Fasolea este si ea foarte bogata in fibre si in proteine. Iar proteinele au cea mai mare rata de satietate dintre toti nutrientii. Mai mult, fasolea are un ritm de digerare mai lent, asa ca te vei simti mult timp satula dupa ce o vei manca.

3. Citricele
Grepfruitul, lamaia, papaya, portocalele, toate fructele care fac parte din clasa citricelor sunt bogate in vitamina C si fibre. Daca vitamina C ajuta corpul sa proceseze grasimile mai repede si sa le arda, continutul ridicat in apa si fibre te mentine satula pentru o perioada lunga de timp.

4. Nucile si migdalele
Acestea au un aport semnificativ de proteine, grasimi, minerale si micronutritienti, capabili sa te mentina satula si energica mult timp, fara sa te incarce cu calorii.

5. Ovazul
Fulgii de ovaz sunt printre cele mai satioase alimente pentru micul dejun, avand un aport de proteine mai mare decat oricare alte cereale. Daca il amesteci cu iaurt sau lapte, te asiguram ca nu iti va fi foame pentru un timp.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

merele fasolea citricele ovazul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1532 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014225 (s)