News Flash:

5 alimente perfecte pentru slabit, deoarece stimuleaza metabolismul

21 Februarie 2016
3554 Vizualizari | 0 Comentarii
Cerealele integrale, legumele, radacinoasele, verdeturile si fructele (cu exceptia maslinelor si a fructului de avocado) sunt considerate de specialist drept cele mai importante alimente pe care trebuie sa le consumi daca vrei sa slabesti. 
Pentru ca au un continut foarte mare de fibre au nevoie de un timp de procesare mai lung, lucru care mentine metabolismul intr-o stare alerta, favorizând pierderea in greutate, explica celebrul Dr. Oz in emisiunea sa The Dr. Oz Show, potrivit eva.ro. 
Iata care sunt recomandarile expertului:
1. Fasolea neagra boabe
Este un ingredient pe care te poti baza cu incredere, sustine specialistul. O cana cu fasole neagra fiarta contine pâna la 30 de grame de fibre, fiind potrivita pentru a o combina cu salate, verdeturi, legume fierte.
Nici fasolea rosie nu sta deloc rau la cantitatea de fibre, o cana cu fasole rosie având 20 de grame de fibre. 

Iata un suc perfect de curatarea a organismului si slabire! 
2. Lintea
O cana cu linte fiarta contine 16 grame de fibre, fiind foarte versatila. O poti folosi in salate, pentru a face supe crema simple, pateu vegetal, tocanite sau chiftelute vegetariene la cuptor.
Sunt printre fructele care nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta daca vrei sa slabesti. Ele au un continut foarte mare de fibre si trebuie sa le consumi cu coaja cu tot, dupa ce le-ai spalat foarte bine. Coaja merelor ascunde cea mai mare cantitate de fibre, intre 2 si 5 grame in functie de dimensiunea fructului, explica Dr. Oz.
4. Bananele
Chiar daca ai fost reticenta in a consuma bananele atunci când tii cura de slabire, Dr. Oz sustine ca acestea trebuie introduse in meniul tau. Bananele sunt bogate in fibre, un fruct având in jur de 3 grame de fibre. Consuma o jumatate de banana in smoothie sau peste terciul de ovaz.
5. Mazarea
Este o sursa excelenta de proteine si are un continut mare de fibre, aproximativ 11 grame la o cana. Foloseste mazarea pentru supa crema simpla, pentru orez integral, pasta integrale, piure sau tocanite.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cerealele integrale legumele radacinoasele verdeturile fructele fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1541 (s) | 34 queries | Mysql time :0.033648 (s)