News Flash:

4 trucuri pentru a preveni durerile de spate la serviciu

23 Mai 2012
1583 Vizualizari | 0 Comentarii

Una dintre principalele cauze ale durerilor de spate este pozitia incorecta la birou. Fara o buna intindere, muschii si articulatiile au de suferit, iar durerile le vei resimti permanent. Iata cateva trucuri pentru a preveni durerile de spate la serviciu, potrivit Prevention:

1. Stai intr-un unghi de 135 de grade
Aceasta pozitie reduce tensiunea la care sunt supuse discurile vertebrale, asa ca incearca din cand in cand sa iti amintesti sa te lasi usor pe spate. Daca nu poti sa stai asa cand lucrezi la calculator, fa-o macar atunci cand vorbesti la telefon sau ai o conversatie de 5 minute cu colegul de birou.

2. Foloseste un scaun potrivit, care sa sustina curbura spatelui.
Multi nu isi dau seama ca tocmai scaunul in sine poate sa fie sursa durerii, in cazul in care nu are forma potrivita corpului tau. Partea inferioara a spatelui trebuie sprijinita, iar capul este necesar sa stea drept atunci cand privesti monitorul.

3. Nu iti incrucisa picioarele.
Probabil nici nu te-ai gandit la acest lucru pana acum, dar exista sanse foarte mari sa adopti aceasta pozitie la birou zilnic. Aceasta pozitie creste presiunea la nivelul picioarelor si te determina sa stai cu coloana stramba, ceea ce poate duce la dureri de spate.

4. Ridica-te.
Cea mai buna solutie pentru a scapa de durerile de spate este sa te ridici din cand in cand cate 5 minute si sa mergi putin. Daca ai de transmis o informatie unui coleg din biroul alaturat, du-te pana la el in loc sa-i trimiti mail. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ridica-te
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1748 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017520 (s)