News Flash:

4 semne clare ca ai carenta de proteine

13 Septembrie 2017
413 Vizualizari | 0 Comentarii
Sunt 4 semne mari pe care este imposibil sa nu le observati, intrucat se resimt puternic si va pot incurca in buna desfasurare zilnica a activitatilor:

1.Desi dormi suficient (7-8 ore), te simti din ce in ce mai obosit
Proteinele sunt alcatuite din aminoacizi, responsabili pentru transportul oxigenului la creier. O carenta de proteine ar insemna o cantitate redusa de oxigen, fapt care duce la oboseala cronica si lipsa de energie pe tot parcursul zilei, dar care se agraveaza dupa prima parte a zilei.

Poti remedia acest semn doar daca ai mare grija ce mananci la micul dejun. Dupa cum stim, este cea mai importanta masa a zilei, pentru ca din ea ne luam energia pentru tot restul zilei. Poti consuma:
- cereale cu bob intreg ( grau, ovaz, secara)
- smoothie-uri cu lapte de soia

Trebuie sa aveti grija ca micul dejun sa nu fie plictisitor niciodata. Va fi o placere sa-l pregatiti si nici macar nu pierdeti atat de mult timp cum s-ar crede. Un mic dejun delicios nu consta numai in omleta si lapte. Aveti la dispozitie o multime de variante gustoase.

2.Vei observa ca iti cade mai mult par decat de obicei
Spuneam anterior ca proteinele se regasesc si in constitutia parului si poarta numele de keratina. Fara keratina, implicit fara o cantitate de proteine corespunzatore organismului, parul nu va putea sa fie sanatos si puternic si bineinteles ca va cadea. Trebuie neaparat sa incepi sa consumi alimente bogate in proteine, dar nu strica si un control la medic ca sa-ti prescrie si niste suplimente alimentare. Este bine sa actionezi pe ambele parti.

De ce sunt importante proteinele pentru organism

3.Un sistem imunitar slabit, fapt care te face sensibil la raceli
In lipsa proteinelor necesare zilnic, sistemul imunitar nu va fi in stare sa te apare de radicalii liberi. Incearca si niste gustari bogate in proteine precum:
- nuci caju
- migdale
- alune
- fistic
- nuci
- seminte

4.Vei avea carnea moale si pielea flasca si lasata
Tot anterior spuneam ca muschii si oasele contin in mod natural proteine, iar o carenta ar insemna slabirea lor. Orice dieta ati alege nu trebuie sa va priveze de proteine, altfel scapati de kilogramele in plus, dar va treziti cu muschi si piele lasata. Nu intamplator multi practicanti de fitness consuma proteine ca sa-ti mentina masa musculara. Nici nu poti slabi fara masa musculara, pentru ca ea arde grasimile. Poti incerca sa consumi din ce in ce mai mult:
- produse lactate
- tofu
- tempeh
- miso
- edamame

Ca sa eviti orice alte carente nutritionale, trebuie sa diversifici foarte mult alimentele, iar conditia este sa fie pline de nutrienti. Alimentele goale de calorii si nutrienti sunt consumate degeaba.


semne resimt puternic
Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1552 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019972 (s)