News Flash:

4 pasi pentru o slabire sanatoasa

20 Iunie 2018
427 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca vrei sa te simti mai bine in costumul de baie in aceasta vara, iti propunem un mic plan alimentar. Iata cum putem sa slabim sanatos 1 kg pe saptamana. Incepe sa faci urmatoarele schimbari in alimentatie chiar de azi! In primul randa, ca sa slabim sanatos trebuie sa ne invingem dependenta de dulciuri. Dulciurile, produsele de patiserie, alimentele procesate si amidonoasele (cartofi, paine, paste) stimuleaza secretia de insulina – hormonul care “creeaza” depozitele de grasime in corp. Ideal, este ca insulina din sange sa NU fie crescuta. Cand are un nivel echilibrat, corpul incepe sa arda grasimi in loc de carhidrati. Un alt beneficiu este ca rinichii elimina sarea in exces si apa din corp, ceea ce reduce balonarea si retentia de apa. Ca sa slabesti rapid si sanatos, incearca sa scoti din meniu aceste categorii de alimente. Si daca e posibil, evita-le cat mai mult ca sa ai o alimentatie cat mai sanatoasa!

Mananca proteine, grasimi bune si legume. Incearca sa ai la fiecare masa o sursa de proteina, una de grasimi si una de legume slabe in carbohidrati. Alege carne slaba si peste. Studiile arata ca ajuta metabolismul sa functioneze mai eficient si sa arda intre 80 si 100 de calorii pe zi. Proteinele sunt bune fiindca tin de foame si impiedica aparitia poftelor. Grasimi bune: ulei de cocos si ulei de masline. Foloseste-le la salate! Legume slabe in carbohidrati: broccoli, spanac, conopida, varza, telina, castravete. Mergi la sala de 3-4 ori pe saptamana si nu te limita doar la alergatul pe banda! E important sa combini exercitiile ca sa arzi ca mai multe calorii. Spre exemplu, ridicatul de greutati te va ajut sa arzi calorii extra si iti va mentine metabolismul “in priza”. Daca ridicatul de greutati nu este o optiune pentru tine, incearca o ora de cardio: aerobic, spinning. In jumatate de ora din aceste exercitii, poti arde in jur de 200-300 de calorii.

Bea multa apa. Cand nu bei suficienta apa este foarte usor sa te deshidratezi. Si uneori poti confunda deshidratarea cu foamea sau cu pofta de dulce. Incearca sa ai tot timpul la tine o sticla cu apa, indiferent daca esti la birou, la scoala sau ai o zi in care alergi mult de colo-colo. Apa taie pofta de mancare si te ajuta sa elimini toxinele mai eficient din ficat, rinichi si sistemul digestiv.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

silueta slabire lenta sanatate kilograme plaja
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1557 (s) | 23 queries | Mysql time :0.020479 (s)