News Flash:

4 modalitati de a accelera arderea caloriilor

27 Iunie 2011
2520 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Foloseste gantere usoare in locul celor grele
Nu este nevoie sa manuiesti niste gantere excesiv de grele pentru a vedea cele mai bune rezultate. Un studiu recent al Universitatii McMaster arata ca ridicatul ganterelor mai usoare (necesita aproximativ 30% efort si poti repeta exercitiul de 24 de ori, pana la epuizare) este la fel de eficient ca ridicatul celor mai grele (care folosesc 90% din energia corpului si nu poti repeta exercitiul decat de 5-10 ori). Important este ca grupa de muschi sa fie lucrata intens si corect.

2. Exerseaza din greu
Cu cat esti mai activa, cu atat vei lucra mai intens in sala de sport, ceea ce ajuta foarte mult la arderea grasimilor. Prin viteza iti cresti bataile inimii semnificativ.

3. Ramai cu picioarele pe pamant
Cand vrei sa arzi grasimi, vei reusi mult mai repede sa faci acest lucru alergand decat mergand cu bicicleta, dupa cum arata un studiu al Universitatii din Birmingham.

4. Ai grija de abdomen
Exercitiile fizice sunt cheia unui abdomen plat. Subiectii care au luat parte la un studiu de la Universitatea din Alabama, care au pierdut in medie 12 kilograme si aveau o rutina de antrenament cardio de 40 minute de doua ori pe saptamana, timp de un an, nu au redobandit deloc grasimea abdominala pierduta, chiar daca s-au mai ingrasat putin. 

Cei care nu si-au dus la indeplinire exercitiile nu au fost la fel de norocosi, depunandu-se la loc 33% din grasimea de pe burta. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1852 (s) | 23 queries | Mysql time :0.021389 (s)