News Flash:

4 leacuri naturiste pentru hipertensiune

21 Martie 2011
6198 Vizualizari | 0 Comentarii

Hipertensiunea arteriala este o boala pe care o poti duce foarte multi ani pe picioare, daca te  ingrijesti si renunti la obiceiurile care ti-au declansat afectiunea. Iata cateva leacuri naturiste pentru hipertensiune:

1. Tinctura de paducel
Are efect calmant si de reglare a batailor inimii. Se prepara din 20 de grame de fructe uscate si maruntite puse la macerat, timp de zece zile, intr-o 100 de grame de alcool de 60 de grade. Dupa aceasta perioada se strecoara, prin tifon, si se toarna in sticlute inchise la culoare. 

Se pastreaza la loc rece si intunecos. Se iau zilnic, timp de trei saptamani cat dureaza o cura, cate 10, 15 picaturi diluate intr-o jumatate de pahar de apa, cu o jumatate de ora inainte de mese. 

2. Ceaiul de macese
Contine vitamina E care are capacitatea de a reda elasticitatea venelor. Se prepara punand la infuzat doua linguri de macese uscate si zdrobite intr-o jumatate de litru de apa clocotita. Se beau cate trei cani de ceai pe zi, indulcite cu miere de albine. 

3. Cura cu hrean
Ccombate durerile de cap si sangerarile nazale care, de obicei, se pot declansa dimineata, pe fondul unei tensiuni arteriale foarte crescute. Se dau prin razatoare 300 de grame de hrean care apoi se amesteca cu cinci linguri de miere. Amestecul se pune intr-un borcan bine infiletat si se pastreaza la rece. 

Se ia cate o lingurita dimineata, pe stomacul gol, inainte de micul dejun, timp de o luna, cu pauza de doua luni. Cura se repeta de patru ori pe an. Remediul acesta nu se recomanda copiilor si nici diabeticilor. 

4. Vinul tonic din rozmarin
Este recomandat de fitoterapeuti ca adjuvant in afectiunile cardiace. Se prepara punand trei linguri de planta uscata intr-o cana de vin rosu. Se lasa la macerat sase zile, se strecoara si se bea zilnic, la pranz si seara cate o jumatate de pahar. 

4 bauturi care ajuta la scaderea tensiunii 


Pe langa tratamentul naturist, suferinzilor de hipertensiune li se recomanda plimbari lungi in aer liber, practicarea unui sport care sa nu presupuna efort prea mare, o viata echilibrata, cu respectarea orelor de masa si a celor de somn, si evitarea stresului si a starilor conflictuale. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

hipertensiunea arteriala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1601 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013778 (s)