News Flash:

4 alternative gustoase si sanatoase la proteina de zer

22 Ianuarie 2016
1265 Vizualizari | 0 Comentarii
Pentru culturisti, sportivi si oameni obisnuiti deopotriva, proteinele ​​din zer sunt un supliment incredibil. Acestea sustin dezvoltarea musculara si ofera o varietate importanta de aminoacizi cu lant ramificat. Proteina de zer este minunata pentru a pierde in greutate.

Dar, trebuie subliniat ca proteinele de zer au si cateva dezavantaje. Multe dintre cele mai populare produse pe baza de zer sunt ambalate cu indulcitori artificiali si arome pe care multi oameni prefera sa le evite. Mai rau, acestea pot fi prea dure pentru sistemul digestiv al multor persoane. Pentru multi utilizatori zerul produce balonare, diaree si disconfort abdominal.
Daca simti un disconfort in urma utilizarii proteinelor de zer, te simti balonat, ti-e greata dupa ce bei dimineata sau dupa un antrenament un shake de proteine ​​din zer, incercati una dintre aceste alternative de proteine sanatoase:

Cum te ajuta proteina din zer

Cazeina

Proteina de tip cazeina este un alt tip de proteina pe baza de lapte. Este absorbita de organism la o viteza mai mica decat proteinele ​​din zer, ceea ce o face populara ca gustare inainte de somn in randul sportivilor si culturistilor.

Este excelenta pentru dezvoltarea musculaturii. Un studiu desfasurat in Texas, in 2006, a constatat ca sportivii care consuma proteine de zer si cazeina, spre deosebire de cei care consumau numai proteine de zer sau o combinatie de proteine ​​diferite, au castigat mai multa masa musculara, fara grasime.

Proteina din mazare

Spre deosebire de majoritatea proteinelor vegetale, proteina ​​din mazare este bogata in aminoacizi cu lant ramificat (BCAAs), care sunt esentiali pentru dezvoltarea musculaturii. Are mai multe proteine pe portie decat alte proteine vegetale si, in plus se poate combina usor cu lapte, lapte de migdale sau apa, si mult mai putin costisitoare. Se consuma dimineata sau dupa antrenament.

Proteine complete vs proteine incomplete si proteine complementare

Proteina de canepa
Canepa este o sursa fantastica de proteine, cu toti cei 21 de aminoacizi cunoscuti. Studiile arata ca oamenii pot supravietui numai cu canepa, presupunand ca nu mai exista alte surse de proteine disponibile, datorita profilului sau mare de aminoacizi si raportului excelent de acizi grasi Omega.

Ca si proteina din mazare, este ideala pentru persoanele care prefera sa nu consume proteine ​​de origine animala. Este usor de digerat. Singurul dezavantaj major al proteinei ​​de canepa este ca, in comparatie cu zerul si cazeina, este destul de scumpa.

Legume mai bogate in proteine decat carnea 


Proteina din lapte de capra

Laptele de capra, desi nu foarte popular in Occident, este o mare sursa de proteine si un continut mai redus in lactoza decat laptele de vaca.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale laptelui de capra este ca aceasta nu contine alfa-S1 - un alergen important continut in laptele de vaca, care provoaca reactii imune adverse grave la mai multe persoane.

Laptele de capra este, de asemenea, relativ scazut in lactoza, ceea ce il face o alternativa foarte buna la zer si cazeina pentru persoanele care se simt balonate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dezvoltarea musculara proteine sanatoase cazeina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1729 (s) | 23 queries | Mysql time :0.035556 (s)