News Flash:

4 alimente care pot declansa un atac de panica

18 Martie 2015
4776 Vizualizari | 0 Comentarii
Atacul de panica este una dintre cele mai dureroase stari pe care o persoana le poate experimenta. Simptomele atacului de panica pot semana foarte mult cu cele ale unui atac de cord, iar durata momentului variaza, dar de regula depaseste 10 minute.

Atacul de panica

In general, simptomele unui atac de panica apar brusc, fara nici o cauza aparenta. Acestea pot include: batai puternice ale inimii (palpitatii), dureri in piept, stomac deranjat, ameteli, greata, dificultati de respiratie, senzatie de sufocare, furnicaturi sau amorteala la nivelul mainilor, frisoane, tremur si agitatie, teroare, nervozitate, frica de moarte.

Care este diferenta dintre atac de panica si atac de cord


Atacul de panica poate sa apara si in urma consumului unor alimente. Multe persoane raporteaza cafeina ca fiind un declansator de panica mare. Altii spun ca glutamina este mai puternica. Este posibil sa ai o sensibilitate sau alergie la anumite alimente, care pot provoca atacurile de panica.

Remediu cu sunatoare pentru atacurile de panica

O modalitate buna de a afla este aceea de tine un jurnal alimentar - o lista cu alimentele pe care le mananci in fiecare zi. Vezi daca exista vreo posibila legatura intre dieta si atacurile de panica sau anxietate. Daca gasesti vreo legatura, elimina sursa si vezi ce se intampla. Iata cateva alimente care pot declansa un atac de panica:

Cafeaua
Consumul de cafeina creste tensiunea arteriala, bataile inimii si supune corpul unei stari de agitatie. Cafeina este cel mai utilizat drog legal la scara larga, si consumul ei este in crestere. Consum zilnic poate fi nociv, in special pentru persoanele sensibile la cresterea adrenalinei.

Cel mai indicat ar fi sa elimini cafeaua daca esti predispus la atacuri de panica si anxietate. Daca in prezent consumi cantitati mari de cafea, ar fi indicat sa scazi doza si sa renunti treptat, astfel incat organismul sa se adapteze la schimbare si sa nu intre in stare de soc.

Cum facem fata unui atac de panica

Dulciurile
Zaharul este un alt declansator al unui atac de panica destul de frecvent. Cele mai multe produse de patiserie si nu numai contin foarte mult zahar. Cresterea si scaderea zaharului din sange poate declansa anxietate si atacuri de panica . Indicat ar fi sa gasesti un mod mai sanatos de a stimula energia, cum ar fi fructele care aduc un aport important de zahar natural.

Bauturile alcoolice
De asemenea, ar trebui sa se evite consumul de alcool . Alcoolul se transforma in zahar, crescand si scazand nivelul de glicemie si lasand in urma o stare de nervozitate care se pastreaza chiar si in ziua urmatoare .

Alimentele bogate in amidon
Si acestea pot sa fluctueze nivelul zaharului din sange, de aceea este indicat un consum cat mai scazut al alimentelor cu un continut ridicat de amidon, cum ar fi cartofii, orezul, painea si pastele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cafeina glutamina jurnal alimentar cafeaua dulciurile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1901 (s) | 23 queries | Mysql time :0.043458 (s)