News Flash:

3 ponturi de la nutritionisti pentru perioada friguroasa

11 Noiembrie 2016
507 Vizualizari | 0 Comentarii
Sezonul rece presupune modificari in organismul fiecarui om, iar anumite masuri ar trebui luate pentru a-ti ajuta corpul sa faca fata temperaturilor scazute. Iata cateva sfaturi de la nutritionisti pentru iarna!

1. Pune usutroi in fiecare fel de mancare
Usturoiul este bine cunoscut pentru actiunea sa de antibiotic natural, iar daca il adaugi la fiecare mancare iti vei proteja corpul impotriva racelii, dar si a altor afectiuni determinate de temperaturile scazute. Il poti aduga cand gatesti sau poti face un mujdei de usturoi cu care sa dai savoare oricarui fel de mancare! Usturoiul contine alicina, un ingredient activ care este eliberat atunci cand acesta este zdrobit. De altfel, asa ar si trebui adaugat in mancare: zdrobit si frecat cu putina sare; iar daca il faci mujdei, cel mai bine ar fi sa optezi pentru arianta cu suc de rosii (obtinut din rosii proaspete), pentru a putea beneficia si de efectele acestui fruct bogat in vitaminele A si C.

Excelent medicament natural pentru sezonul rece

2. Consuma ceai de ghimbir
Pe langa faptul ca este gustos, ceaiul de ghimbir iti ajuta organismul, deoarece radacina din care este facut contine antioxidanti, antiinflamatori si are proprietati antimicrobiene. In sezonul rece, esti predispusa la raceli, asa ca daca vei bea o cana cu ceai de ghimbir, vei ameliora simptomele neplacute si te vei simti mai bine imediat. Acest ceai are proprietatea de a creste nivelul de transpiratie si astfel reduce febra, eliminand toxinele din corp. Ia o radacina de ghimbir proaspat si adauga-l in apa fierbinte cu putina lamaie. Lasa-l la infuzat timp de cateva minute, iar daca vrei sa il indulcesti, adauga o lingurita-doua de miere de albine.

3. Asigura-ti necesarul de vitamina D
Aceasta vitamina are un rol primordial pentru organism, deoarece ajuta sistemul imunitar sa functioneze corect. In timpul sezonului rece, alimentele in care se regaseste aceasta vitamina nu sunt numeroase, asa ca este important sa incluzi in dieta ta zilnica si produse bogate in vitamina D, cum ar fi: peste (somon, macrou sau sardine), oua, ciuperci, ficat si lactate.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sezonul rece temperaturilor scazute nutritionisti iarna
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1676 (s) | 23 queries | Mysql time :0.027562 (s)