News Flash:

3 miscari care iti accelereaza metabolismul

24 Iunie 2011
6425 Vizualizari | 0 Comentarii

Expertul Kimberly Fowler, specialist in yoga iti recomanda cateva miscari care te pot ajuta sa-ti accelerezi metabolismul si sa ajungi repede la greutatea dorita:

1. Postura "scaun rasucit"
Ajuta la imbunatatirea circulatiei sangelui atat prin faptul ca foloseste toti muschii, dar si prin faptul ca apeleaza la rasuciri (care ajuta la o mai buna digestie).

Cum se realizeaza: Stai cu picioarele lipite si indoaie usor genunchii ca si cum ai vrea sa te asezi pe un scaun. Adu-ti palmele impreuna in fata pieptului si roteste-te in asa fel incat umarul drept sa fie in dreptul genunchiului stang. Pastreaza pieptul ridicat. Mentine pozitia pentru 35-40 de secunde, apoi schimba partea.

2. Postura lacustei
Postura lacustei ajuta la intarirea muschilor picioarelor, dar si a partii inferioare a spatelui. Este o miscare care stimuleaza fluxul de energie.

Cum se realizeaza: Stai pe burta cu mainile pe langa corp si cu palmele in sus. Ridica partea superioara a corpului, capul, bratele si picioarele. Uita-te in fata sau in sus, in functie de flexibilitate. Mentine pozitia 45 de secunde, apoi relaxeaza-te stand tot pe burta si intorcand capul in stanga sau in dreapta. Repeta exercitiul de trei ori.

3. Postura arc
Are acelasi rol ca si postura lacustei, dar permite, in plus, intinderea partii superioare a corpului.

Cum se realizeaza: Stai pe burta cu mainile pe langa corp si cu palmele in sus. Indoaie acum genunchii in asa fel incat sa iti poti prinde gleznele cu mainile (nu apropia picioarele). Tine umerii drepti. Dupa 30-45 de minute, relaxeaza-te exact ca si in cazul posturii lacusta. Repeta de doua ori.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

metabolismul postura lacustei postura arc
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1541 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015705 (s)