News Flash:

3 exercitii pentru prevenirea durerilor de spate

13 Mai 2011
3681 Vizualizari | 0 Comentarii

Cei mai multi oameni (80%) acuza dureri de spate, mai devreme sau mai tarziu, acestea aparand mai ales in momentul in care ridica obiecte grele sau fac miscari bruste. Aceste dureri pot fi prevenite cu o serie de exercitii fizice efectuate de 2-3 ori pe saptamana. Iata cateva exercitii pentru prevenirea durerilor de spate oferite de Ehow:

1. Flexari ale spatelui
Acestea reprezinta un exercitiu extraordinar pentru musculatura spatelui, dar si pentru cea a posteriorului, muschi numiti generic muschi gluteali. Acestia, impreuna cu un abdomen fortifiat, vor proteja zona inferioara a spatelui. 

Incepatorii trebuie sa execute acest exercitiu folosind picioarele pe rand, incercand sa faca 10 seturi. Apoi este recomandat sa astepte 2 zile pentru a vedea daca prezinta dureri de spate. Daca acest lucru nu se intampla, pot repeta exercitiul, de data aceasta folosind ambele picioare. 

Dupa pauza de cateva zile, aseaza-te din nou pe burta si sprijina-ti barbia pe brate. Tine picioarele intinse si la inceput ridica doar cate unul, mentinand soldurile pe podea. Apoi, incearca sa le ridici pe amandoua simultan. Expira cand le ridici si inspira coborandu-le. 

2. Exercitiul supra-omului
Acest exercitiu lucreaza partea inferioara a spatelui si muschii gluteali. Nu incerca acest exercitiu daca nu esti in stadiul in care poti efectua cu usurinta miscarile de mai sus. Aseaza-te pe podea si incearca sa ridici simultan mainile si picioarele de pe sol, ramanand sprijinit doar pe burta. Mentine gatul drept si ochii atintiti spre podea. 

Poti incerca sa iti mentii corpul ridicat pentru 20-60 secunde, dar nu uita sa respiri regulat in acest timp.

3. Inclinari pelviene
Multe dintre durerile de spate pot fi prevenite prin muschi abdominali puternici. Prin lucrarea zonei pelviene, vei oferi suport trunchiului. Aseaza-te pe spate si indoaie genunchii, cu talpile pe podea si mainile pe abdomen. Ridica-ti trunchiul in timp ce simti abdomenul incordandu-se, mentinandu-l ridicat timp de 10 secunde. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

exercitiul supra-omului inclinari pelviene
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1611 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020311 (s)