News Flash:

3 deserturi care nu atenteaza la silueta ta

28 Mai 2011
3887 Vizualizari | 0 Comentarii

Nu foarte multi s-au nascut cu un metabolism perfect, care sa le permita sa manance cat si ce vor fara sa aiba probleme cu kilogramele. Iar dulciurile cu siguranta nu se numara printre alimentele care nu lasa urme pe corpul tau. Si totusi, in cantitati mici si alese anumite produse, poti sa-ti satisfaci pofta de dulce, din cand in cand, fara sa-ti faci mustrari de constiinta:

Cornelia Marin, nutritionistul unor vedete de la noi, recomanda dulciurile care au un indice glicemic mic, dar consumate ocazional. Iata cateva deserturi care nu atenteaza la silueta ta, propuse de nutritionist pentru Perfecte:

1. Deserturi raw si fructe uscate
"Eu fac foarte multe deserturi raw, fara foc. O gustare la indemana, mai ales la ora 17 cand simt nevoia, ar fi prunele uscate. Le hidratez si mananc 5-6 prune si mi s-a anulat nevoia de a manca dulce. De multe ori, cand ai pofta, poti sa mananci 10-11 migdale crude, excelente pentru ca au si fibre", spune Cornelia Marin.

2. Prajituri de casa fara faina
"Eu mai am si deserturi pe care le fac fara faina, o inlocuiesc cu pudra de migdale sau cu cacao si albus de ou", sustine nutritionistul.

3. Budinca din seminte de chia
Semintele de chia au niste proprietati extraordinare, pe langa vitamine si minerale. "Intr-un pahar de lapte se pun 3 lingurinte de seminte de chia si un pumn de fructe cu sirop de Agave, pentru ca acesta ca are un indice glicemic scazut. In 15 minute aceste seminte absorb tot lichidul si se obtine o budinca extraordinara!", a incheiat Cornelia Marin.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1788 (s) | 36 queries | Mysql time :0.020952 (s)