News Flash:

3 bauturi preparate in casa care va energizeaza

3 Mai 2011
4066 Vizualizari | 0 Comentarii

Bauturile energizante te ajuta sa faci fata mai usor unui antrenament solicitant, dar pentru ca multe dintre cele existente in comert au efecte negative asupra sanatatii, iata cateva preparate in casa:

1. Apa de cocos si spirulina
Amesteci apa de cocos cu o jumatate de lingurita de pudra de spirulina si o bei inainte de antrenament. Apa de cocos este bogata in potasiu este o foarte bun lichid izotonic, adica are o presiune osmotica apropiata de a fluidelor din organism si prin continutul de 5-8% glucide asociate cu saruri minerale, favorizeaza absorbtia la nivel intestinal si stimuleaza retentia apei in organism.

Spirulina este o alga bogata in proteine, care are un continut ridicat de vitamine B, magneziu si potasiu. Toate asigura energizarea organismului.

5 efecte adverse ale bauturilor energizante 

2. Fresh de portocale cu ulei de in
Aveti nevoie de 5 portocale decojite si 3 lingurite de ulei de in presat la rece. Puneti toate ingredientele in blender, adaugati o jumatate de cana de apa si amestecati. Portocalele sunt o sursa bogata de vitamina C, potasiu, magneziu, acid folic si vitamine B, iar uleiul de in pastreaza un nivel ridicat de energie in corp, timp de cateva ore, deoarece impiedica scaderea concentratiei de zahar in sange.

3. Apa cu citrice
In apa pe care o bei adauga cateva bucati de lamaie, portocala sau grapefruit. Poti sa adaugi si cateva felii de castraveti, pentru o aroma proaspata, iar pentru culoare poti adauga suc de mere, merisor sau rodii.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bauturile energizante
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1490 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020887 (s)