News Flash:

22 surse de vitamina C

5 Martie 2012
2179 Vizualizari | 0 Comentarii

Vitamina C nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta. Fiind foarte usor oxidabila si sensibila la variatii de temperatura, vitamina C se deterioreaza foarte usor. Cele mai indicate surse de vitamina C sunt cele naturale - fructele si legumele. Ele ar trebui consumate in stare proaspata sau sub forma de sucuri, salate. Consumul ridicat de vitamina C favorizeaza absorbtia fierului in organismul tau. Iata cateva surse de vitamina C:

- Catina (1000mg%)
- Macese (600 mg%)
- Coaze negre (200mg%)
- Patrunjelul (220mg%)
- Ardei gras (150mg%)
- Marar (150mg%)
- Hrean ( 100mg%)
- Spanac (60mg%)
- Conopida (sub 60mg%)
- Salata verde (sub 60mg%)
- Ceapa, mazare, ridichi, cartofi (sub 60mg%)
- Citrice (50mg%)
- Zmeura (30mg%)
-  Afine(<30mg%)
- Mure(<30mg%)
- Visine, agrise, pepene galben si mere(<30mg%).

Doza zilnica
Consuma zilnic minim 2000 mg/zi, 1000mg/dimineata si 1000mg/dupa masa. In cazul in care fumezi, muncesti foarte mult, esti supus stresului, faci sport, lucrezi in medii toxice cu vapori de plumb, benzen, lacuri si vopsele, este bine sa dublezi doza ta de vitamina C.

Surplusul de vitamina C se va elimina prin urina si transpiratie.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

vitamina c doza zilnica
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1510 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020316 (s)