News Flash:

21 de modalitati naturale de a scapa de inflamatie si dureri articulare

21 Mai 2018
51951 Vizualizari | 0 Comentarii

Inflamatia cauzeaza durere acuta si cronica. Este esential sa intelegi ce inseamna inflamatia pentru ca doar asa vei sti cum sa o reduci si sa-ti imbunatatesti starea de sanatate. Inflamatia este de doua tipuri: acuta si cronica. Intelegerea diferentei dintre cele doua este primul pas al tratamentului. Inflamatia acuta este un proces natural in organism. Ea implica eliminarea toxinelor si reconstructia celulelor. Ea apare in fiecare zi si nu provoaca durere. De partea cealalta, inflamatia cronica este insotita de dureri si umflaturi. Organismul foloseste durerea ca o modalitate de a-ti spune ca ceva este gresit si necesita o atentie speciala.
Iata cum poti preveni inflamatia cronica:

  1. Dormi: Somnul este esential pentru o sanatate buna. In timp ce dormi, corpul tau reconstruieste si se repara. Inflamatia cronica este o problema comuna la persoanele care nu au un somn de calitate.
  2. Consuma alimente bogate in acizi grasi Omega-3: Aceste grasimi stimuleza refacerea celulelor si eliminarea toxinelor. Consuma peste gras, nucifere, seminte de in, seminte chia, seminte de canepa, grasita.
  3. Consuma legume cu frunze verzi: Acestea contin fitochimicale, substante nutritive si enzime care reduc simptomele inflamatia cronica.
  4. Pastreaza intestinele sanatoase: 80% din sistemul imunitar se afla in intestine. Sanatatea intestinelor este esentiala pentru starea generala de sanatate. Suplimenteaza dieta zilnica cu probiotice pentru a pastra intestinele sanatoase.
  5. Hidrateaza-te: Fiecare proces din organism are nevoie de apa. Celulele au nevoie de apa pentru a functiona.
  6. Foloseste turmeric: Este un superaliment atunci cand vine vorba de tratarea inflamatiilor. Fiecare dintre studiile efectuate pe baza acestui aspect a dovedit ca turmericul are puterea de a lupta contra inflamatiei cronice.
  7. Nu uita de ghimbir: Acesta este un alt superaliment, care este bogat in compusi anti-inflamatorii. Combinatia de ghimbir, turmeric si miere intr-o ceasca de ceai este ideala impotriva inflamatiei.
  8. Consuma magneziu: Este al doilea element comun in celulele umane. Aproximativ 80% din populatia are deficit de magneziu fara sa stie. Magneziu ajuta la detoxifierea organismului.
  9. Foloseste sarurile Epsom: Acest tip de sare este compus din magneziu si sulfat, ceea ce inseamna ca este o modalitate eficienta de a oferi mai mult magneziu organismului tau. Relaxeaza-te intr-o cada cu apa calda in care ai dizolvat sare Epsom. Este un mod eficient de a-ti pastra sanatatea.
  10. Apeleaza la uleiuri esentiale: Acestea sunt uimitoare pentru calmarea durerilor. Alege menta si eucaliptul. In schimb pentru a induce o stare de calm, foloseste ulei de lavanda.
  11. Consuma cirese si suc de cirese: Ciresele reduc aciditatea din corp, prevenind astfel inflamatia cronica. 
  12. Sauna: Este un mod placut de a transpira, care este o forma excelenta de detoxifiere.
  13. Gateste cu ardei iute: Capsaicina este ingredientul activ din ardei iute. Aceasta ofera nu numai nota picanta, dar, de asemenea, lupta impotriva inflamatiei. Prea multa poate provoca indigestie, deci asigura-te ca stii ceea ce corpul tau tolereaza cel mai bine.
  14. Foloseste rozmarin: Este foarte usor sa-l cresti acasa. Chiar daca nu are proprietatile antiinflamatorii ale turmericului si ghimbirului, poate face minuni.
  15. Gheara dracului: Este o planta originara din Africa de Sud si este renumita cand vine vorba de combaterea inflamatiei. Oamenii au folosit-o mult timp pentru scapa de durere.
  16. Crioterapia: Poate iti suna ciudat si ti se pare amuzant, dar afla ca cei mai buni sportivi din lume apeleaza la aceasta metosa. Prin scaderea temperaturii corpului ajutati organismul la eliminarea toxinelor si prevenirea inflamatiilor.
  17. Terapia cu oxigen hiperbaric: Este, practic, ca si cum ai respira oxigen 100% pur, la o presiune care este mai mare decat in ​​mod normal.
  18. Acupunctura: Este o arta veche in care centrele de energie din organism sunt exploatate si echilibrate. Aceasta creste circulatia si oxigenarea tesuturilor. Amelioreaza circulatia sanguina si durerile, ajuta la eliminarea toxinelor.
  19. Bea ceai verde: Este bogat in antioxidanti si compusi anti-inflamatorii. Ceaiul verde promoveaza detoxifierea si te elibereaza de stres.
  20. Ai grija la dieta: Evitati alimentele procesate, carnea rosie, alimentele bogate purinice si aditivi. Cu cat mananci mai putine toxine, cu atat va trebui sa scapi de mai putine.
  21. Practica yoga: La fel ca Tai Chi, stimuleaza circulatia, forta musculara si relaxarea. Este usor de facut, si o poti practica si in confortul propriei case.

Remedii naturale pentru inflamatiile cronice
10 alimente si plante care combat inflamatiile

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

inflamatia inflamatia acuta inflamatia cronica dormi hidrateaza-te
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1705 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016472 (s)