News Flash:

20 de minute de exercitii de slabit pe zi fac minuni

22 Martie 2013
3149 Vizualizari | 0 Comentarii
Specialistii unui site american specializat pe fitness, MotleyHealth, au conceput un program de exercitii fizice simple care nu dureaza mai mult de 10 minute si care, practicat de doua ori pe zi, duce la pierderea a peste doua kilograme in patru saptamani (atentie, in conditiile in care nu este urmata nicio cura de slabire in paralel). Va prezentam pasii simpli ai acestui program, cu precizarea ca intre fiecare dintre aceste exercitii trebuie tinuta o pauza de 30 de secunde:
1. Alergati pe loc 3 minute
2. Sariti cu mainile si picioarele in lateral: 50 de ori.
3. Abdomene: 15 ori. Intindeti-va pe podea cu genunchii indoiti, palmele la tample si coatele indreptate inspre exterior. Flexati-va, apoi, talia, ridicandu-va torsoul de pe podea si ramaneti asa o secunda. Repetati. 
4. "Podul feselor": 10 ori. Intindeti-va pe podea cu bratele pe langa corp si palmele in sus. Ridicati-va soldurile astfel incat fesele, genunchii si umerii sa formeze o linie dreapta. Odata ajunsa sus, ramaneti in aceasta pozitie 10 secunde. Repetati. 
5. Miscari de stepper: 1 minut. Chiar daca nu aveti un stepper in casa, va puteti folosi de orice scara sau de o cutie solida pentru a urca si a cobori in aceasta miscare simpla, care trebuie efectuata alternativ, cu fiecare picior in parte.
6. Abdomene inverse: 15 ori. Intindeti-va pe podea cu bratele pe langa corp si genunchii indoiti. Aduceti-va genunchii spre barbie, pana cand soldurile se ridica de pe podea. Ramaneti asa cateva clipe. Repetati. 
7. Mountain climbing: 1 minut. Stati in maini si genunchi si ridicati-va cate un genunchi, ca in pozitia de sprint a atletilor.
8. Flotari: 15 ori. Intrucat este vorba de un exercitiu dificil , il puteti inlocui cu o varianta care va este mai la indemana, ca in fotografia de fata.
9. Flotari ghemuite: 1 minut. Este unul dintre cele mai complexe si eficiente exercitii fizice "de facut acasa".Stati dreapta, in picioare. Apoi, va lasati pe genunchi, cu mainile pe podea. Sariti cu picioarele drepte, ca in pozitia de flotare, apoi sariti inapoi in pozitia cu genunchii la piept, apoi in picioare. 
Mergeti putin prin casa pana pulsul va revine la normal. Repetati acest set de exercitii de slabit de doua ori pe zi. (sursa: flu.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

3 abdomene
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1559 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012194 (s)