News Flash:

14 zile de sport, mai putine kilograme

30 Aprilie 2012
1973 Vizualizari | 0 Comentarii

Sportul ajuta in mod cert slabirea, iar nutritionistii nu recomanda dieta fara sport pentru ca masa musculara sustine metabolismul. Persoanele care fac sport regulat si au o dieta echilbrata isi contureaza mai repede silueta. Iar importanta exercitiilor fizice merge dincolo de starea fizica. Prin sport reduceti riscul de boli de inima, diabet sau osteoporoza. Iata cum poti slabi dupa 14 zile de sport:

De luni pana sambata (in ambele saptamani) fa aerobic, ca de exemplu jogging, bicicleta etc. timp de 30 de minute, dimineata si dupa-amiaza. De asemenea, in programul de sport introdu si urmatoarele seturi de exercitii:

Luni, miercuri, vineri
Exercitiile urmatoare a cate 2 seturi pentru fiecare tip:

-15 flotari.
-20 de exercitii pentru bicepsi cu greutati de 2 kilograme. Spatele drept, tine coatele pe langa corp si ridica greutatile pana la umeri.
-20 de exercitii pentru tricepsi cu greutati de 2 kilograme. Apleaca-te in fata la 90 de grade si tine greutatile langa solduri. Intinde mainile in spate, apoi inapoi langa solduri.
-20 de exercitii pentru umeri cu greutati de 1 kilogram. Tinand mainile drepte, ridica greutatile in fata ta pana la inaltimea umerilor. Repeta ridicand greutatile in lateral.
-20 de exercitii pentru muschiul deltoid cu greutati de 2 kilograme. Tine picioarele lipite unul de celalalt si apleaca-te in fata la 90 de grade.

Ridica greutatile in parti la inaltimea umarului.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sportul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1677 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020682 (s)