News Flash:

12 lucruri pe care le facem in fiecare zi pot avea efecte periculoase asupra sanatatii

25 Ianuarie 2017
1460 Vizualizari | 0 Comentarii
Nu mai amana alarma telefonului
Fara sa ne dam seama, facem foarte multe greseli pe parcursul unei zile care ne fac sa fim mai obositi, mai stresati si mai tristi. Totusi, cu totii putem foarte usor sa renuntam la aceste obiceiuri daunatoare pentru sanatatea noastra fizica si mentala.
Odata ce vei citi aceasta lista a obiceiurilor „nocive” pe care le au oamenii moderni, in special tinerii, vei intelege ce schimbari trebuie sa faci pentru a reusi sa ai o stare de spirit buna pe tot parcursul unei zile si sa nu te mai simti epuizat:
1. Nu mai amana alarma telefonului in fiecare dimineata. Este adevarat ca nu exista nimic mai placut decat cateva minute in plus de somn dimineata, insa amanarea alarmei nu este un obicei bun. Exista riscul ca, odata amanata alarma, sa cazi intr-un somn profund, al carui ciclu nu se poate incheia in 10-15 minute si, astfel, sa te simti mai obosit decat ar fi normal. 
2. Nu iti verifica corespondenta electronica imediat ce te trezesti. Daca dormi cu telefonul langa tine si nu te ridici din pat inainte sa verifici e-mailul, nu mai face asta. Acest lucru poate fi cauzator de stres pentru ca in e-mailuri poti gasi informatii care sa te puna pe ganduri si sa te agite. Lasa acest lucru pentru momentul in care ajungi la birou sau pentru atunci cand termini rutina zilnica de dimineata. 
3. Nu mai bea cafeaua pe fuga, in timp ce te pregatesti pentru a pleca la serviciu. Corpul uman produce cortizol, hormonul stresului, care regleaza aportul de energie din corp intre orele 8:00 si 9:00 dimineata. Astfel, cel mai bun moment pentru a bea cafeaua de dimineata este dupa ora 9:30. 
4. Nu trebuie sa sari peste micul dejun. Micul dejun este masa care te ajuta sa fii productiv pe tot parcursul zilei.
5. Incearca sa ajungi la serviciu la timp. Studii recente au dovedit ca angajatii care ajung la serviciu mai tarziu decat la ora la care ar trebui sa inceapa programul de lucru sunt mai putin productivi si nu se mai pot concentra asa cum trebuie. 
6. La birou nu trebuie sa incepi cu rezolvarea celor mai usoare sarcini de pe ordinea de zi. Dimineata, oamenii sunt mai odihniti si au mai multa energie. De aceea este mai bine ca, la lucru, sa incepem cu cele mai importante si grele sarcini pe care trebuie sa le indeplinim pe parcursul unei zile. 
7. Nu mai manca de pranz la birou. Este nevoie sa iei o pauza pe parcursul zilei de lucru pentru a-ti reincarca bateriile. 
8. Nu mai asculta muzica in timp ce lucrezi. Chiar daca ai sentimentul ca esti mai productiv daca asculti o melodie preferata in timp ce lucrezi, acest lucru nu este adevarat. Un studiu recent arata ca muzica scade capacitatea intelectuala. 
9. Nu renunta la miscarea fizica. Este important ca, in fiecare zi, sa te misti macar putin. Miscarea fizica te ajuta sa te relaxezi si sa iti incarci bateriile. 
10. Nu lua cina prea tarziu. Acest lucru poate avea ca efect incapacitatea de mentinere a unei greutati optime a corpului. 
11. Nu mai pierde timpul pe retelele sociale seara. Acest lucru te oboseste fara rost si, totodata, s-a dovedit ca cei mai multi oameni devin invidiosi si se intristeaza atunci cand vad ca oamenii se distreaza si au o viata mult mai activa si mai interesanta decat ei. 
12. Nu-ti verifica e-mailul inainte de culcare. Folosirea oricarui fel de tehnologie inainte de culcare afecteaza calitatea somnului, Lumina albastra emisa de dispozitivele electronice are o influenta asupra hormonului somnului si cauzeaza insomnie sau incapacitate de a se trezi.  
sursa: gandul.info

greseli
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1556 (s) | 34 queries | Mysql time :0.029190 (s)