News Flash:

11 alimente care accelereaza metabolismul

4 Martie 2011
5399 Vizualizari | 0 Comentarii

Specialistii spun ca mentinerea unui nivel cat mai stabil al zaharului din sange face ca metabolismul sa fie alert si sa se arda calorii mai eficient. Potrivit nutritionistului Patrick Holford, tot secretul sta in pastrarea unui echilibru intre grasimi, proteine si carbohidrati. Nivelul glucozei din sange controleaza apetitul. Prea multe dulciuri sau alimente bogate in zahar nu vor duce numai la castigul in greutate, ci si la oboseala, iritabilitate si pofte constante. 

Metabolismul lent poate fi ajutat prin dieta. Iata topul celor mai eficiente alimente care accelereaza metabolismul:

1. Mere
Contin pectina care capteaza grasimile si stabilizeaza nivelul glicemic. 

2. Migdale
Sunt gustarea perfecta si fac minuni pentru metabolism. Iti ofera repede senzatia de satietate, dar ai grija sa nu abuzezi, pentru ca sunt calorice. Sudiile au aratat ca 10-12 migdale, consumate zilnic, te ajuta sa slabesti stabilizand zaharul din sange si inlaturand, astfel, senzatia de foame.

3. Cereale integrale
Minim 5 g de fibre/zi iti asigura energia necesara si-ti impulsioneaza metabolismul. Alege cerealele integrale simple, fara zahar sau fructe confiate.

4. Oua
Cele mai bune pentru sanatate sunt cele fierte moi. Nu depasi 3 oua/saptamana.

5. Carnea alba
Carnea de pui sau de curcan este o sursa de proteine care servesc constructiei muschilor. Cu cat mai multi muschi, cu atat mai multe calorii se ard, chiar si cand persoana in cauza se relaxeaza.

6. Fasolea neagra
Plina de proteine vegetale si de fibre, reprezinta o alternativa pentru cei care s-au saturat sa manance doar carne.

9 obiceiuri care va incetinesc metabolismul  

7. Spanacul
Se prepara usor si are foarte putine calorii (18 kcal/100 de g).

8. Iaurtul
Este o sursa excelenta de calciu si de culturi care sporesc imunitatea. Calciul ajuta la arderea grasimilor. Atentie, insa, la continutul de indulcitori sau zahar! Citeste, intotdeauna, eticheta, pentru a vedea exact ce contine preparatul ales.

9. Sparanghelul
Aceasta leguma este un diuretic natural, care minimalizeaza retinerea de apa din organism, ce poate aparea in urma consumului de alimente sarate. Despre sparanghel se stie ca joaca si un rol important in reducerea grasimilor din organism. La doar 26 de calorii, cat contine o portie de sparanghel, aceasta leguma poate constitui masa de seara perfecta sau garnitura ideala. 

10. Rosiile
Ele ajuta la topirea grasimilor, indiferent daca le consumam sub forma de salata sau de suc. Adauga, in paharul cu suc de rosii, piper sau ardei iute pentru a da aripi metabolismului tau.

11. Ceaiul verde
Intr-un numar din 2007 al revistei Obesity, se mentiona ca bauturile pe baza de ceai verde, cafeina si calciu, consumate de trei ori pe zi, sporesc arderile cu circa 4,6%. De asemenea, cercetatorii de la SupplementWatch, Utah, recomanda ceaiul verde, cafeina si Vitamina B1 in controlul metabolismului. "Principalul beneficiu al acestor substante nu este acela ca accelereaza metabolismul, ci ca previn dereglarile atunci cand se inregistreaza scaderi in greutate."

Ceaiul verde trebuie consumat fara ados de zahar.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

metabolismul mere migdale cereale integrale oua carnea alba spanacul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2125 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020547 (s)