News Flash:

10 trucuri care te ajuta sa slabesti mai repede

10 Iunie 2011
2420 Vizualizari | 0 Comentarii

1. In fiecare zi micul dejun
Dupa o noapte de odihna micul dejun este sursa absolut necesara de energie de care are nevoie organismul pentru a porni eficient. Cele mai bune alegeri pentru micul dejun sunt cerealele integrale, fructele uscate, painea integrala, iaurtul si sucurile naturale de fructe si legume, stoarse pe loc.

2. 20 de alimente diferite pe zi
Studiile au dovedit ca necesarul integral de nutrienti: proteinie, lipide si glucide, plus vitaminele si mineralele, fundamental necesare zilnic, nu se pot obtine decat daca consumi, in fiecare zi, 20 de alimente diferite. O varietate mare de alimente garanteaza acoperirea integrala a necesitatilor. Regula impune sa consumi mereu, cu prioritate, alimente de sezon (fructe si legume, mai ales), pentru ca recomandarea specialistilor este ca in fiecare saptamana cel putin doua alimente sa fie inlocuite cu altele „noi".

5 obiceiuri alimentare proaste pentru silueta ta 

3. Hidratare
Simptomele deshidratarii sunt numeroase, altele decat setea, in sine. Oboseala, senzatia de foame, ameteala sunt simptome ale deshidratarii. Un aport constant si suficient de apa este vital pentru o buna functionare a organismului.

4. Planificare in bucatarie
Planifica mesele familiei tale pe o saptamana inainte si stabileste lista cumparaturilor de la sfarsitul saptamani in functie de ingredientele de care ai nevoie. In felul acesta vei avea tot ceea ce iti trebuie, la indemana in casa si o sa respecti si regula numarul 2, pentru ca vei manca fructe si legume de sezon.

5. Mananca proteine si glucide complexe 
Proteinele si glucidele complexe sunt cea mai buna sursa de energie pentru organism, pentru ca asigura un flux constant de energie, care se transforma relativ lent in glucoza. O concentratie constanta de glucoza in sange mentine sub control secretia de insulina si impiedica formarea depozitelor adipoase.

6. Respecta minim 80% din regulile unei diete
Acest procent este ideal, sustin specialistii, iar in replica castigi o oarecare flexibilitate in ceea ce priveste conditiile pe care le impune o dieta, astfel incat sa te poti bucura si de viata.

7. Cateva exercitii
Exercitiile si o dieta sanatoasa merg mana in mana si iti garanteaza rezultate pe care le astepti. Pentru miscare este suficient daca aloci 30 de minute in fiecare zi, de minim trei ori pe saptamana. In categoria exercitii intra si spalatul masinii, si plimbatul cainelui.

8. Nu manca pe fuga 
Este foarte important sa-ti acorzi timp pentru a sta in liniste la masa. Nu pe fuga, nu in fata calculatorului. Masa in liniste este conditia obligatorie pentru a avea un sistem digestiv sanatos si pentru a te bucura de sanatate.

Creierul are nevoie de circa 20 de minute, de la momentul in care incepi sa mananci si pana la momentul in care apare senzatia de satietate. Daca vei manca incet si in liniste vei manaca o cantitate mai mica de mancare, decat in cazul in care vei manca in graba, de exemplu in fata calculatorului sau cu telefonul la ureche si agenda deschisa alaturi.

9. Nimic dupa ora 21
Orice alimente consumate dupa ora 21 se vor intoarce impotriva siluetei tale si vor submina eficienta unei diete.

10. Evita zaharul rafinat
Zaharul este necesar organismului, dar pe de alta dulciurile care contin zahar rafinat creaza dependenta. Solutia este sa reduci treptat si calculat aportul produselor care contin zahar rafinat si sa le inlocuiesti cu legume si fructe dulci. Acest demers este in masura sa faca orice dieta pentru slabit mult mai eficienta, dar sa te ajute sa eviti riscul problemelor de sanatate. 

6 dulciuri mai putin periculoase pentru silueta
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

hidratare cateva exercitii evita zaharul rafinat
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1725 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020659 (s)