News Flash:

10 solutii ca sa nu iei prea mult in greutate in timpul sarcinii

8 Aprilie 2011
2401 Vizualizari | 0 Comentarii

Greutatea pe care ar trebui sa o castigi pe parcursul sarcinii este de 10-12 kg. Daca te ingrasi mai mult, nasterea va fi dificila, iar sanatatea ta generala va avea de suferit. Iata cateva solutii ca sa nu iei prea mult in greutate in timpul sarcinii:

1.Elimina zaharul si dulciurile: contin multe calorii, dar au o valoare nutritiva scazuta.

2. Limiteaza cantitatea de grasimi pe care o adaugi la mancare - unt, margarina, maioneza, sosuri pentru salate, smantana etc.

3. Ai grija ca pe langa cele trei mese pe zi sa ai si trei gustari zilnic (la 2-3 ore interval).

4. Pentru gustari si desert, alege fructe proaspete, legume crude si produse lactate degresate in locul dulciurilor. De exemplu, in loc de prajituri, tort sau inghetata, rasfata-te cu o salata de fructe (fara alcool), un iaurt degresat.

11 alimente care nu trebuie sa lipseasca din dieta gravidei

5. Alege ca surse de proteine carnea de pui (fara piele), de vitel, pestele, branza partial degresata si iaurtul degresat.

6.. Gateste fara ulei! In loc de prajeli, mananca alimente coapte, fierte sau fripte - nu numai ca nu ingrasa, dar sunt si mult mai sanatoase.

7. Bea mai putin suc de fructe (este bogat in calorii). Sunt suficiente 200 de ml pe zi! In schimb, poti manca fructele proaspete asa cum sunt.

8. Fereste-te de mezelurile bogate in grasimi (salamuri, carnati, crenvursti etc.). Poti manca in locul lor carne de curcan, sunca sau somon.

9. Daca nu ai probleme cu sarcina, incearca sa faci mai multa miscare. Nu exercitii "grele", doar plimbari mai lungi.

10. Bea mai multa apa - cam 8-10 pahare pe zi.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1588 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020990 (s)