News Flash:

10 sfaturi pentru a scapa de grasimea din talie

27 Ianuarie 2012
2108 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta si sportul ne ajuta sa ne modelam silueta, dar, uneori, in ciuda tuturor eforturilor, depozitele de grasime din anumite zone dispar mai greu. Aceste zone depind de constitutia fiecaruia dar si de tipul de supraponderabilitate pe care il are. Iata cateva sfaturi pentru a scapa de grasimea din talie, potrivit Kudika:  

1. Manaca legume crude in fiecare zi
Salata de legume crude se preteaza in special pranzului si poate fi asortata preparatelor din carne. Puteti incerca orice tip de salata. Pentru sezonul rece sunt recomandate salatele de radacinoase:

- salata de morcovi, telina si pastarnac, unde puteti sa adaugati si sfecla rosie. Se condimenteaza cu sare, piper si otet;
- salata de ridichi negre;
- salata de varza;
- salata de conopida;

Puteti incerca si o salata de muraturi, avand in vedere ca marea majoritate a acestora sunt puse crude la murat si isi pastreaza proprietatile nutritive. 

2. Consumati doar carne de pui, peste sau curcan
Este indicat sa consumati doar carne de peste, de pui si/sau de curcan. Este indicat sa variati dieta de la o zi la alta sau macar la cateva zile sa consumati si alt tip de carne.

3. Variaza alimentatia
Stiati ca lipsa variatiei alimentatiei este considerata ca fiind o cauza de cancer? Este indicat sa variati alimentatia de la o zi la alta. De exemplu daca la pranz obisnuiti sa consumati carne cu salata, schimbati legumele din salata si modul de preparare al carii sau tipul de carne. Ideal este sa cosumati cel putin trei legume diferite pe zi.

4. Consumati un singur fel de mancare la o masa
Se recomanda sa uitati de traditia care spune ca la masa se mananca antreul, felul intai, al doilea si desert! Optati pentru un singur fel de mancare la o masa. Spre exemplu micul dejun contine preparatele de la un antreu, pranzul contine fie o supa, o salata sau felul doi cu salata, iar cina de asemenea un singur fel de mancare. Intre mese puteti avea gustari constand in fructe, iaurt sau legume. 

5. Consumati supa/ciorba in fecare zi
Alegeti mesele importante ale zilei astfel incat sa rezervati pentru una din acestea o portie de ciroba/supa. O masa lichida si calda este foarte importanta in fiecare zi. 

6. Beti numai apa
Este indicat sa evitati sucurile din comert sau alte bauturi pe care nu le-ati preparat cu mana dumneavoastra. Astfel puteti consuma o ceasca de cafea si una de cei pe zi, in rest doar apa plata. 

7. 15 minute de sport
Alegeti zilnic un program de sport care vi se potriveste.

8. Consumati cel putin doua fructe pe zi
Este indicat ca la gustarile din zi sa consumati macar un fruct: in total doua fructe pentru ca sunt doua gustari - cea dintre micul dejun si pranz si gustarea dintre pranz si cina. Puteti consuma pana la cinci fructe pe zi.

9. Eliminati din alimentatie ce va face rau
Recomandam sa eliminati din alimentatie:

- alimentele foarte bogate in grasimi sau sa le consumati rar, la cateva saptamani: preparate care contin unt sau margarina;
- mezeluri, salam, carnati, prparate din carne de porc;
- dulciuri de orice fel, biscuiti;
- preparate de patiserie;
- fast-food si junk-food;
- sucuri;

10. Alegeti o zi pe saptamana doar pentru vegetale
Alegeti o zi pe saptamana in care veti consuma numai fructe si legume, de preferabil crude, si veti consuma doar apa.

Sursa: Kudika


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

variaza alimentatia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1627 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014208 (s)