News Flash:

10 schimbari mici cu efecte mari in dieta ta

3 Iunie 2011
2193 Vizualizari | 0 Comentarii

Trebuie doar sa le urmezi minim 6 saptamani dar la sfarsitul perioadei vei constata cu satisfactie ca ai scapat de cateva kilograme si de cativa centimetri din zonele cu probleme. Iar daca iti faci timp si pentru plimbari lungi prin parc (de minim o ora), rezultatele vor fi garantate. Iata cateva schimbari mici cu efecte mari in dieta ta:

1. Inlocuieste cafeaua cu zahar si frisca cu o cana de ceai verde sau lapte.

Are acelasi efect de "trezire", insa are antioxidanti si te ajuta sa pierzi kilogramele in plus. Bea o ceasca de ceai dimineata, cu jumatate de lingurita de miere, iar la pranz inca o ceasca cu lamaie si fara indulcitor.

2. Inlocuieste painea alba cu paine integrala, de secara sau cu tarate

Citeste eticheta produsului cu atentie pentru a te asigura ca nu are zahar, faina alba, grasimi. Cea mai indicata este acea paine care se invecheste foarte repede, fara conservanti.

3. Inlocuieste micul dejun si cina obisnuite cu o masa sanatoasa alcatuita din iaurt degresat si cereale integrale

Prepara-ti singura un mix din ovaz, orz, secara si migdale sau branza de vaci slaba cu fructe (alege kiwi sau capsuni).

4. Pentru o dieta de vara buna, inlocuieste ciocolata cu lapte sau alune, biscuitii, semintele sau orice alte "rontaieli" cu 2 patratele de ciocolata neagra pe zi. Aceasta este foarte sanatoasa si nu ingrasa.

5. Inlocuieste orice bautura alcoolica pe care o consumi acasa sau in club cu un pahar mic de vin rosu. Este sanatos si nu are efecte asupra siluetei. Ai grija ca vinul sa fie demi-sec sau chiar sec.

6. Nu mai bea sucuri din comert! Acestea aduc multe kilograme in plus, in timp. Nici sucurile de fructe naturale obtinute acasa, in blander, nu sunt foarte indicate, pentru ca au multe calorii. Mai bine consuma doar apa cu lamaie si menta, ceaiuri in care pui scortisoara sau coji de portocale. Toate fara indulcitori.

7. Inlocuieste carnea rosie (chiar si cea fara grasimi) cu alimente ce contin proteine, dar sunt mai putin calorice: ciuperci, linte, soia. O data pe saptamana poti manca peste, insa nu prajit, ci la cuptor cu legume si condimente.

8. Inlocuieste sarea, pe cat posibil, cu alte condimente. Daca vei renunta complet la sare, vei slabi spectaculos, iar dieta de vara se va observa! In loc de sarea obisnuita din bucate foloseste piper, chili, chimen, coriandru, cuisoare, oregano, rozmarin etc. Nu consuma produse ce contin sare in exces: pateuri cu branza, sosuri, mezeluri, mici, etc.

9. Introdu in dieta ta ardeiul iute. Iar ca fructe, alege doar ananasul sau fructele rosii, de vara.

10. Inlocuieste untul/margarina cu ulei de masline in cantitati foarte mici si folosit doar crud, in salate. In loc de desert (prajituri/bomboane), poti opta pentru iaurt cu bucati de fructe naturale congelat sau pentru mancare de bebelusi (nu are conservanti si nici zahar).


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1543 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021819 (s)