News Flash:

10 reguli pe care trebuie sa le respecti atunci cand mananci fructe

3 Iunie 2016
2481 Vizualizari | 0 Comentarii
Pentru ca organismul sa beneficieze de toti nutrientii din fructe, trebuie sa stim cand si cum sa le mancam. Daca acumi le consumi la orice ora din zi sau din noapte, e momentul sa-ti schimbi obiceiul. Iata cateva reguli legate de consumul de fructe care trebuie respectate, potrivit specialistilor:

1. Daca nu ai probleme cu stomacul, poti manca fructele inainte de mesele principale. In acest fel, nutrientii vor fi bine absorbiti de catre organism. In cazul in care vrei sa slabesti, fructele inainte de masa te vor ajuta sa te saturi mai rapid si sa scapi de senzatia neplacuta de foame.

Atentie, aceasta regula nu se aplica in cazul celor care sufera de gastrita sau ulcer, deoarece fructele cresc aciditatea din stomac.

2. Dupa ce mananci un fruct, asteapta cel putin jumatate de ora pana la masa propriu-zisa.

3. Daca ai mancat deja o masa principala, asteapta in jur de trei ore pana sa mananci si fructele. Astfel te vei asigura ca mancare este digerata si ca nutrientii din fructe se vor absorbi in totalitate.

7 fructe exotice si beneficiile acestora

4. Daca faci sport in mod regulat, mananca fructe inainte de antrenament. Acestea iti vor da energie, fara senzatia neplacuta de stomac plin. Fructele bogate in apa sunt ideale inainte de sport deoarece iti mentin un nivel optim de hidratare in organism.

5. Un moment bun pentru o masa compusa din fructe este micul dejun deoarece, dupa pauza de o noapte pe care a luat-o sistemul digestiv, fructele sunt o metoda blanda de a-l "restarta".

6. Nu manca fructe inainte sa mergi la culcare. Zaharurile din fructe nu doar ca iti dau peste cap procesul de digestie, dar iti pot strica si somnul. E simplu de ghicit de ce: zaharurile iti cresc glicemia si iti dau energie. O regula buna este sa nu mannaci fructe cu trei ore inainte de culcare. Daca esti la dieta, fereste-te de fructe noaptea fiindca te pot ingrasa.

7. Incearca sa ocolesti fructele inghetate, conservate sau transformate in gem sau dulceata. De obicei, acestea vin la pachet cu zahar adaugat, conservanti sau aditivi, asa ca nu pierzi nimic da cale eviti.

7 fructe cu tepi si beneficiile acestora asupra sanatatii

8. In masura posibilitatilor, alege fructe organice si mananca-le cu coaja. Daca nu ai la dispozitie astfel de fructe, curata-le atent deoarece in coaja ramane o cantitate importanta de pesticide.

9. Daca preferati fructele sub forma de sucuri sau piureuri, ele trebuie sa fie proaspat preparate si consumate imediat. Ceea ce poate fi cumparat dintr-un are la baza conservanti si alti aditivi.

10. Fructele acide( cirese, capsune, portocale si alte citrice) se consuma la distanta mai mare in timp - minim 3 ore fata de alimentele bogate in amidon - paine, paste, orez, cartofi.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1404 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014359 (s)