News Flash:

10 obiceiuri care duc la ingrasare

11 August 2011
3564 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Saritul peste mese 
Daca incerci sa slabesti nu renunta la nicio masa! Atunci cand sari complet peste o masa, metabolismul tau este incetinit, iar grasimile sunt arse mai greu. 

 Mai mult, o masa sarita iti va stimula foamea. Daca nu te mai poti abtine de la bunatati la masa urmatoare, corpul tau va retine toate grasimile! 

2. Consumul de alimente cu putine grasimi sau fara grasimi 
Alimentele produse special cu un continut mai scazut de grasimi nu te ajuta, de cele mai multe ori, sa scazi numarul de calorii prea mult. 

Produsele "low-fat" sau cu grasime 0% inlocuiesc grasimile cu carbohidrati care se digera rapid, crescand brusc glicemia. Cand aceasta scade la un nivel normal, foamea loveste din nou. 

5 obiceiuri care tradeaza dependenta de mancare 

3. Dormitul prea mult sau prea putin 
Cand esti la dieta, daca dormi 5 ore sau mai putin vei depune cu 2,5 ori mai multa grasime abdominala decat cei care dorm mai mult. 

Nu depasi prea mult nici somnul de 8 ore atunci cand esti la dieta, deoarece are efecte asemanatoare. Intervalul ideal de somn atunci cand incerci sa slabesti este de 6-7 ore. 

4. Mancatul pe fond nervos 
Cei care mananca atunci cand sunt stresati au sanse de 13 ori mai mari de a deveni obezi, arata un studiu realizat la Universitatea din Alabama. 

Inlocuieste gustarile pe fond nervos cu guma de mestecat, cu un pahar cu apa sau cu putina miscare. 

5. Consumul redus de apa 
Daca nu te hidratezi suficient, sansele tale de a slabi scad considerabil. Apa rece are cel mai bun efect asupra consumului de calorii. 

Un studiu realizat in Germania a dovedit ca sase cesti de apa rece pe zi stimuleaza metabolismul si poti scapa de 50 calorii in fiecare zi. Intr-un an, vei slabi pana la 2,5 kg, doar band apa rece. 

6. Prea mult TV 
Televizorul iti stimuleaza tendintele sedentare si gustarile in fata TV-ului se pot transforma cu usurinta in bombe calorice daca nu-ti tii mainile ocupate. 

5 obiceiuri alimentare proaste pentru silueta ta

Daca nu vrei sa reduci numarul de ore pe care le petreci in fata televizorului, combina emisiunile preferate cu treburi prin casa. 

7. Mancatul rapid 
Nutritionistii recomanda mancatul lent, cu imbucaturi mici, pe care sa le mesteci corespunzator. 

Cand mananci mai incet, te vei simti mai satula dupa fiecare masa si scade riscul de a manca mai mult decat iti trebuie. 

8. Folosirea farfuriilor mari 
Cu cat mai mare este farfuria, cu atat vei manca mai mult din ea, arata mai multe studii. 

Cea mai buna modalitate de a-ti mentine portiile la nivelul dorit sunt farfuriile mai mici. Vei apela mai greu la a doua portie daca trebuie sa te ridici de la masa dupa ea. 

9. Meniurile speciale la restaurante 
Tentatia de a opta pentru un meniu cu mai multe produse este mare, mai ales cand e vorba de fast-food. 

10. Mancatul nocturn 
Corpul arde grasimi in somn doar atunci cand nu e ocupat cu digestia. Nutritionistii recomanda ca ultima masa sa fie la cel tarziu ora 20. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mancatul rapid mancatul nocturn
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1528 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014197 (s)