News Flash:

10 moduri de a manca mai multe fructe si legume

13 Februarie 2018
245 Vizualizari | 0 Comentarii
fructe si legume

Mereu gasim o scuza buna pentru a nu consuma fructe si legume. Alte preparate sunt mai la indemana, mai gustoase, mai satioase. Dar, trebuie sa facem o schimbare pentru ca organismul nostru are nevoie de fructe si legume pentru a functiona corect.

Planifica

Daca ai fructe si legume in casa, ai mai multe sanse sa le si mananci. Daca si sunt spalate, atunci cu siguranta nu vei mai alege sa rontai prostii, cu vei manca mai multe fructe si legume.

Adauga-le la micul dejun

Faci o omleta? Adauga niste spanac sau niste ceapa verde. Mananci un iaurt? Pune in el si niste fructe de padure sau orice alte fructe ai prin casa.

Cumpara fructe si legume pe care nu le-ai mai mancat niciodata

Probabil te-ai plictisit de mere, banane, portocale, cartofi, morcovi si de aceea le eviti. Alege niste fructe si legume pe care nu le-ai mai consumat. In felul acesta vei fi mai tentat sa le mananci, macar din curiozitate.

Salata sa-ti fie garnitura

In loc de piure sau cartofi prajiti, alege sa ai salata drept garnitura la masa de pranz sau la cina. Nici nu este greu de facut si o poti pregati astfel incat sa ai diverse texturi si arome.

Consuma supe

Daca nu iti plac salatele, atunci poti alege sa consumi legume sun forma de supa. Poti pune orice iti place si poti gati cantitati mai mari pentru zilele urmatoare. Mai mult, supa poate fi congelata mai multe saptamani fara sa iti piarda din proprietati.

Inlocuieste carbohidratii cu fructe si legume

Poti rontai conopida, sau gulie, sau o para la fel de bine cum rontai biscuiti sau sticksuri. Partea buna este ca primele sunt mai sanatoase si nici nu ingrasa.

Alege quesadilla

Daca esti genul caruia ii place sa manance o mancare gatita ca sa se simta bine, atunci quesadilla este ce ai nevoie. Tortilla nu are tot atat de multe calorii ca painea, iar in interiorul ei poti pune o multime de legume cu un sos adecvat.

Tine in congelator fructe si legume

Fructele si legumele congelate sunt la fel de bune ca cele proaspete. Fructele pot fi folosite pentru smoothieuri, iar legumele pentru orice mancare iti poate trece prin cap de la supe la tocanite sau, pur si simplu, pentru legume trase la tigaie.

Smoothie in loc de gustare

Smoothie este bun si ca desert si ca gustare sarata. Fructele si legumele congelate sunt perfecte. Pune-le la congelator portionate, astfel incat sa poata fi folosite imediat ce simti nevoia de a le consuma.

Piureul inlocuieste sosul

Poti face piure din diverse fructe sau legume ca mai apoi sa il folosesti la diverse fripturi sau deserturi, dupa caz.

sursa: gustarte.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1775 (s) | 34 queries | Mysql time :0.025635 (s)