News Flash:

10 lucruri esentiale pentru sanatate

11 Februarie 2016
974 Vizualizari | 0 Comentarii
1. Stati mai putin jos si miscati-va mai mult
Acesta este cel mai bun sfat pentru sanatatea si greutatea ta. A sta jos e cel mai nesanatos lucru pe care-l puteti face zilnic, e ca o condamnare la moarte. Studiile arata ca fiecare ora din zi petrecuta stand jos creste cu 11% riscul mortalitatii. Orice te pune putin in miscare este bine fiindca ajuta la arderea caloriilor. Un pedometru este foarte bun pentru ca va puteti monitoriza pasii la sfarsitul zilei.

2. Eliminati zaharurile simple
Daca scrie pe eticheta ca nu contine zahar, nu inseamna ca nu exista deloc! Zaharul poate fi ascuns, e bine sa citit ingredientele. Condimente, sosuri, lucruri care crezi ca sunt sanatoase (batoanele de cereale) au zahar adaugat. Pe ambalaj trebuie trecute ingredientele. Exemple de zaharuri simple, altele decat zaharul: suc de trestie, sirop de porumb, zahar de orez brun.

10 sfaturi despre sanatate de care nu ai auzit, dar pe care trebuie sa le pui in practica


3. Respirati si intindeti-va timp de 5 minute
Simplul gand ca trebuie sa respirati si sa va intindeti 5 minute va streseaza. Insa aceste 5 minute va pot prelungi viata cu cativa ani. In fiecare dimineata, e bine ca primul lucru pe care-l faceti e sa va intindeti. Cu picioarele lipite, va lasati cu mainile in jos, va relaxati soldurile si incercati sa va atingeti degetele de la picioare. Acest lucru va relaxeaza mijlocul si soldurile si e o cale buna de a va energiza corpul.

4. Faceti sex
E o buna activitate fizica, va apropie de partener si ajuta creierul sa creeze noi sinapse. De asemenea ne protejeaza de probleme neurologice si reduce stresul.

5. Dormiti cel putin 7 ore pe noapte
Daca nu dormiti suficient, creierul isi pierde din agilitate, nu mai ganditi la fel de limpede. Iata ce te ajua sa dormi mai repede si mai bine:
- cartile functioneaza, nu proiecteaza lumina ca televizorul sau calculatorul. Dar aveti nevoie si de o lumina de citit, alaturi de carte. Avand o lumina deasupra capului, va va stimula creierul.
- daca aveti in camera un ceas desteptator electronic, intoarceti-l astfel incat lumina acestuia sa nu va bata in ochi.
- poate ca vi se par demodate, dar mastile pentru ochi va ajuta sa dormiti pentru ca ele blocheaza lumina.

7 sfaturi pentru sanatate de la dr. Mencinicopschi


6. Luati zilnic un supliment-cocktail pentru rezistenta oaselor
Acesta contine: 1000 mg vitamina D3, 600 mg calciu si 400 mg magneziu. Se vorbeste atat de mult de ele, incat se gasesc in farmacii intr-o singura pastila. Daca iei numai calciu, te poti constipa, lucru pe care magneziul il contracareaza. Calciul si magneziul insa nu sunt suficiente. Vitamina D e foarte importanta pentru a fixa calciul in oase. Daca nu avem suficienta vitamina D in corp, nu folosim eficient calciul din alimentele pe care le consumam.

7. Luati jumatate de multivitamina dimineata si jumatate seara
Astfel, organismul tau va absorbi toti nutrientii. Doza se stabilizeaza de-a lungul zilei, e ca la antibiotice: daca trebuie sa le iei de doua ori pe zi si le iei doar o data, nu esti acoperit pe toata durata zilei si microbii pot reaparea. Cele mai multe vitamine se "instaleaza" in intestinul subtire, care are o suprafata absorbanta. Colonul reabsoarbe doar apa; intestinul subtire ne ajuta, dar nu poate absorbi toate vitaminele deodata - acesta e motivul pentru care e bine sa impartiti in doua pastila.

8. Jumatate din fiecare masa/ farfurie sa fie din legume
Multe persoane nu mananca suficiente legume. Impartiti farfuria in doua: jumatate legume, jumatate omleta, de exemplu. Felul principal sa fie separat.

9. Verificati-va scaunul!
Primul lucru care trebuie verificat este culoarea acestuia: alb, negru sau rosu. Niciodata sa nu aiba culoarea alba! Daca e alb, inseamna ca vezica biliara e blocata, nu ajunge bila in scaun.

Un alt lucru demn de luat in seama este ca numarul minim de scaune pe saptamana este de 3. Multi oameni isi fac probleme daca nu au scaun zilnic, insa normalul variaza intre 3 pe zi si 3 pe saptamana, atat timp cat va simtiti confortabil si nu vi se schimba rutina. Daca aveti scaun o data pe zi, apoi de 3 ori pe saptamana, atunci nu e normal.

10. Mancati un ou fiert
Este o sursa puternica de proteine, continand 13% din cantitatea zilnica de proteine si doar 4% din cea de calorii.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

faceti sex verificati-va scaunul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1545 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015378 (s)