News Flash:

10 alimente sanatoase care, de fapt, te ingrasa

20 Mai 2016
762 Vizualizari | 0 Comentarii
Cele mai multe alimente care sunt delicioase nu sunt si foarte sanatoase (sa ne gandim la fast food, sucuri acidulate), insa daca esti constienta de acest lucru si le consumi doar ocazional, sanatatea ta nu va avea de suferit.
Din pacate insa, chiar si alimentele care par a fi sanatoase, te pot afecta intr-un fel sau altul si din acest motiv ti-am pregatit o lista de 10 alimente care te pot ingrasa.
1. Paine din faina de grau si paine cu multicereale
Cele mai multe persoane cred ca procedeaza mai bine daca aleg paine din faina de grau sau paine cu 7 cereale, insa adevarul este ca cele mai multe tipuri de paine din supermarket sunt facute cu cereale rafinate, ceea ce inseamna ca nu te bucuri cu adevarat de beneficiile acestora. Cel mai bine este sa citesti lista de ingrediente. Daca primul tip de faina din lista este rafinat, atunci cu siguranta painea nu este atat de sanatoasa pe cat promite.

Iata un suc perfect de curatarea a organismului si slabire! 
2. Briose
Briosele sunt considerate in mod eronat potrivite pentru micul dejun, deoarece acestea sunt de fapt un desert. Ele pot fi si mai daunatoare daca le preferi pe cele semipreparate pe care doar le bagi la cuptor. Cel mai bine este sa incerci sa faci amestecul singura (gasesti pe internet o multime de retete) si in felul acesta vei avea grija la gramaj si la ingrediente.
3. Salate deja pregatite
Probabil ai mai auzit deja asta, insa doar pentru ca ceva se numeste salata, nu inseamna ca este si sanatos. Salatele deja preparate pot avea mai multe calorii decat un produs fast-food din cauza sosului si a cantitatii de carne pe care o contin. Cel mai bine este sa incerci sa iti prepari singura salata atunci cand este posibil, iar daca mananci la restaurant cere sosul separat de salata.
4. Sucul de merisoare
La fel ca sucul de lamaie sau de lime, sucul pur de merisoare este foarte acru si aproape imposibil de baut fara indulcitori, asadar cele mai multe tipuri gasite in supermarket sunt pline de zahar. Daca iti doresti o alternativa, poti incerca sucul concentrat sau siropul de merisoare.

Iata un regim de slabire cat se poate de ieftin si la indemana oricui! 
5. Granola
Desi granola este asociata de cele mai multe ori cu mancarea sanatoasa, aceasta contine fulgi de ovaz, miere si orez expandat. Niciunul din aceste ingrediente nu are proprietati nutritionale, din contra: batoanele de granola pot avea mult zahar, multe grasimi si calorii si se digera greu. Asadar, ar fi mai bine sa mananci drept gustare migdale, acestea fiind cu siguranta mai sanatoase.
6. Anumite rulouri de sushi
Sushi poate fi o mancare sanatoasa daca eviti anumite ingrediente. Pestele proaspat si orezul pot fi foarte bune, insa incearca sa renunti la preparatele care sunt foarte picante, contin maioneza sau sunt prajite. Daca incerci sa mananci cat mai putine calorii, cere ca rulourile sa fie invelite in castravete in loc de orez.
7. Alimente fara gluten
Daca organismul tau chiar nu poate tolera glutenul, nu este o tragedie sa te rasfeti din cand in cand cu diferite gustari care nu au acest ingredient. Cu toate acestea este bine sa intelegi ca acestea nu sunt mai sanatoase, ci pur si simplu nu au gluten. In plus, trebuie sa stii ca unele produse au mai multe calorii si alte ingrediente mai periculoase, asa ca este bine sa citesti intotdeauna ce contine fiecare aliment.

Reusita curei de slabire sta intr-un mic amanunt legat de activitatea fizica 
8. Anumite sucuri de detoxifiere
Ne pare rau sa o spunem, insa unele sucuri verzi pe care le bei toate ziua nu sunt chiar atat de sanatoase pe cat crezi. Daca vreodata ti-ai pregatit singura un suc, stii ca este nevoie de foarte multe fructe sau legume pentru a obtine un pahar de suc si tocmai din aceast cauza poate ti se pare foarte sanatos. Afla ca, desi au numeroase beneficii, sucurile contin si foarte mult zahar care poate fi absorbit cu usurinta in sange. In plus, incearca sa n inlocuiesti vreuna din mesele principale ale zilei cu sucuri daca nu tii un program de detoxifiere bazat doar pe lichide.
9. Iaurtul grecesc cu arome
In ultimul timp pare ca iaurtul grecesc este peste tot, fabricat de majoritatea companiilor de lactate. Desi poate fi un aliment sanatos, acesta isi pierde beneficiile daca alegi o varianta cu arome. Acestea reprezinta doar un adaos artificial de chimicale si de zahar, asadar incearca sa il eviti. Cel mai bine este sa iti pui tu fructe in iaurt daca vrei sa aiba un gust mai bun.
10. Bauturi sofisticate pe baza de cafea
In forma ei cea mai simpla, cafeaua nu dauneaza foarte mult, insa daca adaugi tot felul de alte ingrediente situatia se schimba. Putin lapte degresat este in regula, insa nu este ok sa bei mereu frappuccino sau alte bauturi cu frisca si topping-uri, deoarece sunt pline de grasimi si calorii.

Cafeaua ajuta la mentinerea greutatii dupa un regim de slabire 
sursa: elle.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente 2 briose 5 granola
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1780 (s) | 23 queries | Mysql time :0.031107 (s)