News Flash:

10 alimente care-ti saboteaza cura de slabire

8 Februarie 2011
4289 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca te numeri printre persoanele care au facut toate eforturile pentru a pierde cateva kilograme, dar acul cantarului s-a intepenit sau, mai rau, indica directia gresita, atunci poate e cazul sa citesti randurile urmatoare. Potrivit nutritionistilor, exista cateva alimente considerate sanatoase, dar care-ti saboteaza cura de slabire. Iata de ce trebuie sa te feresti:

1. Fructele confiate. Fructele uscate contin mult mai multe calorii decat fructele proaspete, deoarece acestea au fost deshidratate si textura lor este mai densa. De exemplu, 100 g de struguri proaspeti au 60 de calorii, in timp ce o cana de stafide contine 460.  

2. Briosele. Fie ca este simpla sau amestecata cu mere sau banane, fibrele vor aduce satietate, dar avand in vedere cantitatea de zahar si unt continut, briosele nu sunt o alegere fericita daca vrei sa slabesti. O briosa contine aproximativ 20 grame de grasime, 420 calorii si 34 de grame de zahar.

3. Batoane de cereale/susan. Aceste gustari nu contin grasimi si sunt sarace in calorii, dar sunt complet lipsite de fibre sau proteine, iar lipsa acestor ingrediente iti induc o stare de foame. Daca vei manca doua sau trei pe zi, nu vei face decat sa adaugi mai multe calorii. Limiteaza consumul celor cu diferite arome - acestea nu iti potolesc foamea si exista riscul sa contina o cantitate mai mare de zahar sau de sodiu.

4. Sucul. Sucurile trebuie sa ocupe un rol important in dieta ta, insa trebuie sa fie naturale. O sticla de suc de mere cumparat de la supermarket contine 55 de grame de carbohidrati, echivalentul a cinci felii de paine. Si cea mai mare parte din compozitia sa este formata din zahar. 

In majoritatea cazurilor, sucurile din comert contin un maxim de 5% ingrediente naturale, restul fiind aditivi si zahar.

5. Lipia. Avand in vedere ca suprafata este cu mult mai mare decat doua felii de paine, ai tendinta sa adaugi mai multa maioneza sau sos decat ai putea pune in mod obisnuit la un sandwich.

6. Mancare dietetica incalzita la microunde. Preparatele pregatite special pentru un consum imediat dupa o incalzire rapida contin conservanti si o cantitate mare de sodium, deoarece producatorii nu se pot baza pe grasimi pentru un gust mai bun si recurg la sare. Ca rezultat, organismul tau va retine apa, lucru care se vede in special la maini si picioare.

7. Salate. Nu e nimic mai bun pentru tine sau pentru talia ta decat legume proaspete, dar branza maruntita, nucile, crutoanele si dressingul adauga salatei multe calorii. 

8. Tofu. Daca comanzi acest aliment sanatos la un restaurant, ceea ce vei primi cel mai probabil este o farfurie plina de sodiu, calorii, grasimi saturate si chiar si zahar. Tofu in sine nu este problema, problema ar fi ca acest aliment este prajit in ulei pentru a i se oferi aroma si textura si servit alaturi de un sos, este o combinatie dezastruoasa pentru dieta ta.

9. Orezul alb. Inlocuieste-l cu orezul integral, sau, si mai bine, cu orezul salbatic.

10. Iaurtul cu fructe. Iaurtul are putine grasimi, dar multe persoane aleg iaurtul cu fructe deoarece este mai gustos. Iaurturile cu fructe procurate din comert au putine grasimi sau chiar deloc, dar pot contine pana la 14 grame de zahar. Mai bine alege un iaurt natural caruia ii adaugi tu cateva fructe sau putina miere.

Citeste si: 

7 hormoni care te ajuta sa slabesti 

5 fructe care te ajuta sa slabesti. Vezi cum actioneaza 

Carbohidratii te ajuta sa slabesti. Vezi ce ai voie sa consumi 

Branzeturi bune versus branzeturi rele intr-o cura de slabire
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente fructele confiate briosele sucul lipia salate tofu orezul alb
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023428 (s)