• Un desert delicios si sanatos pentru zilele de post: gogosi cu gem
• Cel mai bun desert al verii
• Cand nu e bine sa folosesti anticonceptionale
• Cate calorii are o cafea in functie de sortiment
• Astazi intram in postul Adormirii Maicii Domnului: semnificatii si obiceiuri
• Cum sa faci sa te simti satul pentru mai mult timp
• Abuzul de alcool la varsta mijlocie dubleaza riscul de dementa
• Trucuri care te ajuta sa invingi starea de somnolenta de la serviciu
• VIDEO - Ce job are aceasta femeie: testeaza jucarii sexuale! Iata cat castiga!
• Cum te baga in spital alimentele sanatoase
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vrei sa slabesti la fund si la picioare? Urmeaza aceste sfaturi

 

Majoritatea femeilor care tin o cura de slabire îsi doresc sa piarda kilograme de pe fund si picioare. Daca te numeri printre ele, iata ce ai de facut.



Majoritatea femeilor au silueta ginoida sau „de tip para” – coapse groase, fund mare, solduri late, dar talie subtire, brate subtiri, umeri îngusti. Nu e de mirare ca cele care tin diete ar vrea sa slabeasca în special de la talie în jos. Din pacate, silueta în forma de para slabeste mai greu si necesita eforturi mai mari.


Ce manânci ca sa slabesti la fund si la picioare
Ai nevoie de o dieta fara grasimi. Trebuie sa excluzi complet grasimile saturate – de exemplu lapte, smântâna, carnede porc grasa, etc. În schimb ai voie sa consumi peste si sa pui în mâncare uleiuri vegetale.


 


Sunt necesare proteinele de calitate, pe care le gasesti în leguminoase si carne slaba, dar si carbohidratii complecsi, care se gasesc în produsele din cereale integrale.


Ce poti sa manânci: legume, piept de pui, muschi de vita sau porc, peste de orice tip, pâine integrala, paste integrale, orez brun, lactate cu 0% grasime, fasole, soia, nuci, alune, migdale. Ideal este sa nu combini la aceeasi masa proteinele si carbohidratii.


De evitat, pe lânga grasimi, sunt produsele din faina alba si, desigur, dulciurile, prajelile si tot ce este bogat în calorii.


Ce sport sa faci ca sa slabesti la fund si la picioare
Din pacate, nu vei avea niciodata picioare subtiri de topmodel. Însa cu exercitiile potrivite poti sa ai picioare tonifiate, fund ferm si în general, forme feminine.


În primul rând trebuie sa pui la treaba muschii coapselor si ai feselor: fandari si genuflexiuni în fiecare zi.
În al doilea rând, ai nevoie de exercitii cardio, care „topesc” grasimile de pe tot corpul: alergare, înot, mers rapid, coarda. Cel mai eficient exercisiu pentru tine este mersul pe bicicleta, iar pentru rezultate spectaculoase, e bine sa alternezi vitezele: un minut la viteza maxima, doua minute la viteza moderata si apoi de la capat pâna ajungi la cel putin 30 de minute.



Unica.ro

loading...

Video Stiri