• Alimentele care protejeaza ficatul de toxine
• Incontinenta urinara - factori de risc
• Ce nu suporta sa auda femeile singure
• Barbatii fecioara si rac sunt familisti convinsi, balanta prefera burlacia. Vezi la ce sa te astepti de la iubitul tau
• Proprietatile incredibile ale fructelor de mare. Iata ce se intampla cu tine daca le mananci sub forma de tocanita
• Remedii cu apa de ploaie
• Dezvaluiri incredibile ale Andreei Balan. Ce a facut KEO dupa despartirea de cantareata
• Trucuri de frumusete ale Mirelei Vescan
• Ketchup-urile de pe piata, adevarate BOMBE pentru organism. Iata cate toxine contin acese sosuri
• Ai grija cum pastrezi mancarea pe timp de canicula!
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vrei sa slabesti la fund si la picioare? Urmeaza aceste sfaturi

 

Majoritatea femeilor care tin o cura de slabire îsi doresc sa piarda kilograme de pe fund si picioare. Daca te numeri printre ele, iata ce ai de facut.



Majoritatea femeilor au silueta ginoida sau „de tip para” – coapse groase, fund mare, solduri late, dar talie subtire, brate subtiri, umeri îngusti. Nu e de mirare ca cele care tin diete ar vrea sa slabeasca în special de la talie în jos. Din pacate, silueta în forma de para slabeste mai greu si necesita eforturi mai mari.


Ce manânci ca sa slabesti la fund si la picioare
Ai nevoie de o dieta fara grasimi. Trebuie sa excluzi complet grasimile saturate – de exemplu lapte, smântâna, carnede porc grasa, etc. În schimb ai voie sa consumi peste si sa pui în mâncare uleiuri vegetale.


 


Sunt necesare proteinele de calitate, pe care le gasesti în leguminoase si carne slaba, dar si carbohidratii complecsi, care se gasesc în produsele din cereale integrale.


Ce poti sa manânci: legume, piept de pui, muschi de vita sau porc, peste de orice tip, pâine integrala, paste integrale, orez brun, lactate cu 0% grasime, fasole, soia, nuci, alune, migdale. Ideal este sa nu combini la aceeasi masa proteinele si carbohidratii.


De evitat, pe lânga grasimi, sunt produsele din faina alba si, desigur, dulciurile, prajelile si tot ce este bogat în calorii.


Ce sport sa faci ca sa slabesti la fund si la picioare
Din pacate, nu vei avea niciodata picioare subtiri de topmodel. Însa cu exercitiile potrivite poti sa ai picioare tonifiate, fund ferm si în general, forme feminine.


În primul rând trebuie sa pui la treaba muschii coapselor si ai feselor: fandari si genuflexiuni în fiecare zi.
În al doilea rând, ai nevoie de exercitii cardio, care „topesc” grasimile de pe tot corpul: alergare, înot, mers rapid, coarda. Cel mai eficient exercisiu pentru tine este mersul pe bicicleta, iar pentru rezultate spectaculoase, e bine sa alternezi vitezele: un minut la viteza maxima, doua minute la viteza moderata si apoi de la capat pâna ajungi la cel putin 30 de minute.



Unica.ro

loading...

Video Stiri