• Obisnuiesti sa mananci noaptea? Cum sa scapi de aceasta problema
• INCREDIBIL! Ce spune un psihoterapeut despre Mihai Traistariu, dupa ce cantaretul s-a pozat in lenjerie intima
• Protest spontan la Maternitatea Elena Doamna din Iasi. Angajatii ii sustin pe medicii demisi de Ministerul Sanatatii
• Primul caz de EBOLA confirmat in afara Africii. Vezi despre ce tara este vorba
• Consumul regulat de struguri previne cancerul si bolile cardiace
• Leacuri din salvie pentru tuse
• Cele mai bune bauturi care curata ficatul si plamanii de toxine
• UIMITOR! Julie Mayaya a slabit 15 kilograme. Iata cum arata acum (FOTO)
• Preparatul minune care te scapa rapid de cosuri
• Leacuri din natura cu efect IMEDIAT
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vrei sa ai mai multa energie la locul de munca? Iata ce este recomandat sa mananci

 

Fie ca le alegi la masa de pranz sau la gustarea de amiaza, aceste alimente recomandate de nutritionisti te vor ajuta sa te concentrezi mai bine la serviciu:


Avocado


Este bogat în grasimi, însa sunt de cele bune care ajuta creierul sa functioneze la capacitate maxima. De asemenea, aceste grasimi mononesaturate sunt bune pentru inima, deoarece împiedica blocarea arterelor. Astfel ca sangele va circula usor spre inima si creier, stimuland astfel activitatea cerebrala. Pe langa aceste grasimi bune, avocado contine o cantitate mare de fibre (în jur de 11-17 grame fiecare bucata) si acestea te ajuta sa rezisti mai usor în fata tentatiilor culinare.


Verdeturile


Spanacul, patrunjelul, mararul, salata verde, rucola sau alte verdeturi sunt pline de antioxidanti cum ar fi vitamina C, E si A. Potrivit unui studiu aparut în publicatia Neurology, persoanele care obisnuiesc sa consume doua sau mai multe portii de verdeturi pe zi au mai multa energie si se pot concentra mai bine la serviciu.


Ouale


Contin cei noua aminoacizi esentiali pentru creier. De asemenea, în galbenus gasim luteina si colina, doua substante care sunt benefice pentru memorie si, în general, pentru toate functiile congnitive.


Iaurtul


Combinatia de proteine si calciu din iaurt te va ajuta sa te concentrezi mai bine. Potrivit expertilor, iaurtul contine un aminoacid, tirozina, care stimuleaza productia de dopamina si noradrenalina. Acesti neurotransmitatori mentin creierul alert si vei avea o capacitate mai mare de memorare si concentrare.


Bananele


Au o cantitate ridicata de potasiu, mangan, vitamina C si fibre care stimuleaza activitatea cerebrala. De asemenea, specialistii sustin ca vitamina B6 din banane ajuta la productia de serotonina, norepinefrina si dopamina, neurotransmitatori care ajuta la o concentrare mai buna.


Somonul


Este o sursa importanta de acizi grasi omega-3 care sunt benefici pentru creier. De asemenea, poti sa optezi si pentru alte avriante de peste, cum ar fi tonul, sardinele, ansoa, macrou, hering, pastrav pentru a asigura creierului grasimile bune de care are nevoie. Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea California se pare ca un anumit acid gras omega-3 din continutul somonului previne formarea leziunilor cerebrale asociate cu aparitia maladiei Alzheimer.

Articole despre: +oua +iaurt +banane
loading...
Realitatea.net
Libertatea.ro

Video Stiri