• MIRACOL! Specialistii americani in medicina au descoperit leacul pentru CANCER!
• Planta care calmeaza spasmele stomacale
• Aceste alimente previn chelia. Mananca-le si nu-ti mai cade parul!
• Le mancam frecvent, fara sa stim cat de sanatoase sunt. Iata beneficiile acestor fructe mici
• Uimitorul ceai de urzici! Iata cate beneficii are
• Vesti proaste pentru barbatii care obisnuiesc sa se uite frecvent la filme pentru adulti! Ce se intampla cu acestia in pat
• Ce este contraceptia reversibila
• Toate femeile trebuie sa stie asta inainte de a se spala in zona intima
• Cele mai frecvente minciuni pe care le spun femeile la ginecolog
• UIMITOR! Nici macar femeile nu stiu asta despre vaginul lor
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vezi regimul minune care te scapa de kilograme, celulita si acnee!

 


Da, cu o simpla dieta poti sa scapi de kilogramele în plus, celulita, acnee, dar si de alergii, sindromul colonului iritabil sau artrita. În plus, aceasta dieta, care e foarte usor de tinut, previne cancerul si bolile de inima.



Ce au în comun celulita, acneea si cancerul? Toate sunt favorizate de inflamatie, un proces care apare în organism ca raspuns la stimuli negativi. Daca inflamatia acuta e provocata de patogeni sau traume si e primul pas catre vindecare, inflamatia cronica este declansata de alimentatia gresita, toxine, stres sau sedentarism. Aceasta nu ajuta la vindecare si pe termen lung duce la o serie lunga de boli.
Iata ce trebuie sa elimini si ce trebuie sa adaugi în dieta ca sa tii sub control inflamatia cronica.

Ce alimente previn inflamatia

Grasimile sanatoase – stau la baza acestei diete fiindca ele contin acizi grasi omega 3 cu rol anti-inflamatoriu. Grasimi sanatoase gasesti în pestele gras, migdale, nuci, semintele de in, semintele de cânepa si uleiurile extrase din ele, avocado, masline si ulei de masline extra-virgin. Sunt utile si suplimentele cu ulei de peste sau alte tipuri de uleiuri sanatoase cu conditia sa nu contina aditivi.


Fructe si legume – consumate crude, acestea aduc o multime de substante cu rol antioxidant, care previn inflamatia cronica. Prefera legumele cu frunze de un verde închis, dar si ceapa sau usturoiul. Atentie la fructe, care contin antioxidanti, dar si mult zahar – cele mai sanatoase sunt fructele de padure.

Condimente si ierburi aromatice – patrunjel, marar, rozmarin, oregano, ghimbir, ceai verde, etc. Mai toate ierburile aromatice contin substante cu rol antioxidant si nu ar trebui sa lipseasca din salatele tale.

Ce alimente provoaca inflamatia cronica.
Daca nu poti evita stresul sau expunerea la poluare, alimentatia e foarte usor de controlat. Ca sa eviti inflamatia cronica trebuie sa scoti din dieta:


Carbohidratii – dulciuri, pâine alba, cereale procesare, zahar. Toate acestea ridica brusc glicemia, ceea ce declanseaza inflamatia.

Alimentele procesate – mezelurile, brânza topita, dulciurile, sunt doar câteva tipuri de alimente care pot fi intens procesate si cu cantitati mari de aditivi.

Alimentele la care ai intoleranta – e posibil sa ai o usoara intoleranta alimentara la gluten, lactoza, etc. fara sa o stii pentru ca simptomele sunt adesea vagi si nu îti dai seama ce le provoaca. Intoleranta alimentara da startul unei cascade de procese inflamatorii care începe în sistemul digestiv si continua în restul corpului.

Grasimile omega 6 – probabil ai auzit ca sunt importante si chiar asa este. Numai ca la fel de important este raportul omega 6 – omega 3. Pentru fiecare gram de mega 6 consumat ar trebui sa conumi cel putin un gram de omega 3. Iar în dieta vestica, raportul este cu mult în favoarea omega 6, care se gaseste în alimente de origine animala, soia, alune, ulei de floarea soarelui.

Unica.ro

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau