• Nu mai stii sa te exprimi sau te impiedici frecvent? Iata ce boala tradeaza aceste semne
• S-a vindecat de cancer pulmonar cu ajutorul mierii
• Nereguli la sectia de arsi de la Floreasca: A fost sesizat Parchetul
• Metoda inedita care face ca elevii sa fie mai implicati si sa invete mai bine
• Remediul natural cu care vei scapa usor de cearcane
• Bautura fantastica care arde rapid grasimile
• Cea mai gustoasa reteta de cartofi cu branza la cuptor
• Ce spune poza de profil de pe retele despre tine
• Un ingredient din pasta de dinti, periculos pentru sanatate
• De ce trebuie sa faci dus inainte de a intra si dupa ce ai iesit din bazin. Pericolul ascuns in piscine
Mica Publicitate
Vezi Toate | Adauga
Video Divertisment
Video Monden
Trailer Filme
Muzica Populara

Vezi regimul minune care te scapa de kilograme, celulita si acnee!

 


Da, cu o simpla dieta poti sa scapi de kilogramele în plus, celulita, acnee, dar si de alergii, sindromul colonului iritabil sau artrita. În plus, aceasta dieta, care e foarte usor de tinut, previne cancerul si bolile de inima.



Ce au în comun celulita, acneea si cancerul? Toate sunt favorizate de inflamatie, un proces care apare în organism ca raspuns la stimuli negativi. Daca inflamatia acuta e provocata de patogeni sau traume si e primul pas catre vindecare, inflamatia cronica este declansata de alimentatia gresita, toxine, stres sau sedentarism. Aceasta nu ajuta la vindecare si pe termen lung duce la o serie lunga de boli.
Iata ce trebuie sa elimini si ce trebuie sa adaugi în dieta ca sa tii sub control inflamatia cronica.

Ce alimente previn inflamatia

Grasimile sanatoase – stau la baza acestei diete fiindca ele contin acizi grasi omega 3 cu rol anti-inflamatoriu. Grasimi sanatoase gasesti în pestele gras, migdale, nuci, semintele de in, semintele de cânepa si uleiurile extrase din ele, avocado, masline si ulei de masline extra-virgin. Sunt utile si suplimentele cu ulei de peste sau alte tipuri de uleiuri sanatoase cu conditia sa nu contina aditivi.


Fructe si legume – consumate crude, acestea aduc o multime de substante cu rol antioxidant, care previn inflamatia cronica. Prefera legumele cu frunze de un verde închis, dar si ceapa sau usturoiul. Atentie la fructe, care contin antioxidanti, dar si mult zahar – cele mai sanatoase sunt fructele de padure.

Condimente si ierburi aromatice – patrunjel, marar, rozmarin, oregano, ghimbir, ceai verde, etc. Mai toate ierburile aromatice contin substante cu rol antioxidant si nu ar trebui sa lipseasca din salatele tale.

Ce alimente provoaca inflamatia cronica.
Daca nu poti evita stresul sau expunerea la poluare, alimentatia e foarte usor de controlat. Ca sa eviti inflamatia cronica trebuie sa scoti din dieta:


Carbohidratii – dulciuri, pâine alba, cereale procesare, zahar. Toate acestea ridica brusc glicemia, ceea ce declanseaza inflamatia.

Alimentele procesate – mezelurile, brânza topita, dulciurile, sunt doar câteva tipuri de alimente care pot fi intens procesate si cu cantitati mari de aditivi.

Alimentele la care ai intoleranta – e posibil sa ai o usoara intoleranta alimentara la gluten, lactoza, etc. fara sa o stii pentru ca simptomele sunt adesea vagi si nu îti dai seama ce le provoaca. Intoleranta alimentara da startul unei cascade de procese inflamatorii care începe în sistemul digestiv si continua în restul corpului.

Grasimile omega 6 – probabil ai auzit ca sunt importante si chiar asa este. Numai ca la fel de important este raportul omega 6 – omega 3. Pentru fiecare gram de mega 6 consumat ar trebui sa conumi cel putin un gram de omega 3. Iar în dieta vestica, raportul este cu mult în favoarea omega 6, care se gaseste în alimente de origine animala, soia, alune, ulei de floarea soarelui.

Unica.ro


Urmareste SANATATE.BZI.ro pe FACEBOOK.COM

loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net
PlayTech.ro

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau